לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להשיג את היתרון

האתגר שבמציאת עבודה מוכר לכל אחד מאיתנו. המרדף אחרי תפקיד טוב, עם תנאים ושכר גבוה, הוא קשה, אם כי הוא אפשרי כאשר נעזרים באנשים ובמקומות הנכונים. כמובן שהתהליך הוא קל יותר כאשר נכנסים לתחום שהוא מבוקש מאוד, כמו תחום ניהול התיקים וההשקעות. הדרישה היא גבוהה ולכן חברות גדולות מקבלות הרבה מאוד אנשים לתפקידים זוטרים ולסטאז'ים, על מנת שיצברו ניסיון ואולי יהפכו לעובדים טובים יותר. ישנו יתרון גדול במי שלומד במכללה טובה, כמו מכללת אורין שפלטר.

המכללה שומרת על קשר עם בתי השקעות רבים ומעודדת את הסטודנטים שלה לעבוד במהלך התואר על מנת לצבור ניסיון. באורין שפלטר מקבלים את ההכשרה הטובה ביותר, ומגיעים לעבודה עם כל הכלים כדי להצליח ולהוביל את הלקוחות להצלחה.

אנחנו חיים בעידן מאתגר מאוד מבחינות רבות. השתלבות מוצלחת בשוק העבודה והתנעת קריירה מתגמלת היא אחד השלבים שבו כדאי במיוחד לעצור לרגע ולהקדיש תשומת לב לסוגיה, ובפרט כך הדבר כשתחום התעסוקה המבוקש הוא ניהול תיקים וייעוץ השקעות.

על-מנת למצוא עבודה בקלות אחרי לימודים בתחום זה, נדרשת קודם כל בחירה נכונה של המקום בו רוכשים את המקצוע המבוקש. מבחינה זו למכללת אורין שפלטר שני יתרונות משמעותיים: ראשית, הלימודים במסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים בנויים כך שסיכויי ההצלחה בבחינות ההסמכה של הרשות לניירות ערך יהיו מקסימליים; ושנית, המכללה מפעילה חברת השמה שמתמקדת בסיוע לבוגרים בדרך למקום העבודה האופטימלי עבורם.

היתרון הראשון חוסך לתלמידים במסלול זה זמן יקר, שכן כישלון באחת הבחינות מעכב את תחילת הסטאז' ואת קבלת הרישיון המיוחל (ישנם שלושה רישיונות - יועץ השקעות, משווק השקעות ומנהל תיקים. שני הראשונים מחייבים סטאז' בן 6 חודשים ואילו רישיון מנהל תיקי השקעות ניתן רק למי שהשלים סטאז' בן 9 חודשים). בין הדרכים שבהן מבטיחים אנשי הצוות של אורין שפלטר אחוזי מעבר גבוהים במיוחד: קורס ריענון במתמטיקה למי שנושא זה עלול להוות עבורו מכשול מיותר, תרגולים רבים וחיזוק נקודות החולשה שמתגלות במהלך הגשת התרגילים, ליווי אישי של כל תלמיד ותלמידה, וכן בדיקה מתמדת של המרצים בקורסים השונים ובפרט היכולת שלהם להוביל תלמידים להצלחה בבחינות ההסמכה. דרך נוספת שבה תורמת המכללה לקיצור פרק הזמן בדרך אל הרישיון המבוקש והתעסוקה הרצויה היא סיוע במציאת מקום לבצע בו את הסטאז'.

גם לאחר השלמת לימודי ניהול תיקים וייעוץ השקעות ממשיכה אורין שפלטר לעזור לבוגרות ולבוגרים. כאמור למכללה ישנה חברת השמה מקצועית, בהובלת אשת מקצוע בעלת ניסיון נרחב בהשמה בתחום הפיננסי, כך שלכל מי שעבר את בחינות ההסמכה של הרשות לניירות ערך ואת הסטאז' יהיה קל יותר למצוא מקום עבודה מתגמל במיוחד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.