לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

עידן האינטרנט שינה את כל ההתייחסות שלנו לעולמות תוכן שונים ובפרט ללימודים אקדמיים ובכלל. אם בעבר בשביל ללמוד מקצוע, היינו צריכים ללכת לכיתה, לשבת ולהקשיב למרצה, הרי שכיום אנחנו יכולים לעשות הכל אונליין, בזמן שנוח לנו, בצורה שנוחה לנו.

לא מעט מוסדות מאפשרים לסטודנטים שנרשמים אצלם ללמוד מהבית, ובכך לחסוך מהם את הצורך להגיע לצאת באמצע היום מהעבודה ולהגיע ללימודים, דבר שיכול לגרום להם להפסיד שעות עבודה. כמו כן, הם יכולים לשלב בין לימודים בכיתה ללימודים בבית, בעת הצורך.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות בלימודי ניהול תיקים. תחום מקצועי שהולך ומתפתח עם השנים, כשיותר ויותר צעירים מבקשים להשתלב בו באופן מקצועי ועל כן הם נרשמים ללימודים בתחום. אם עד לפני מספר שנים לא רב, הם היו צריכים בשביל זה ללמוד בצורה "רגילה" בכיתה, הרי שבשנים האחרונות נפתחה להם אפשרות חדשה, לימודים מהבית.

כיצד אפשר ללמוד ניהול תיקים מהבית

הרעיון הוא מאוד פשוט, נרשמים למסלול לימודים במכללת אורין שלפטר, מקבלים גישה מלאה לכל השיעורים דרך האינטרנט, עם תרגילים ופתרונות מצולמים, מקבלים תמיכה מלאה לכל שאלה ובעיה של צוות המורים במכללה, וככה אפשר ללמוד מתי שרוצים, מהיכן שרוצים, בבית, בעבודה או מכל מחשב, מכל מקום.

בצורה כזו לא מבזבזים זמן יקר על פקקים ונסיעות, לא צריך לוותר על שעות עבודה, לא צריך לוותר אפילו על שעות בבית, ועוד מקבלים את כל החומר כאילו מדובר בזמן לימודים רגיל לגמרי.

צריך להדגיש, אף על פי שמדובר בלימודים בבית, הרי שעדיין מדובר בלימודים גבוהה מאוד, לימודים שדורשים משמעת עצמית גבוהה, יש שיעורים, יש תרגילים, יש מבחנים. זה שמדובר בלימודים מהבית לא אומר שמדובר ברמה פחות טובה, להיפך, אחוזי המעבר של המבחנים החיצוניים של הרשות לניירות ערך, מצד הסטודנטים של המכללה, הם מהגבוהים שיש, בזכות הרמה הגבוהה של הלימודים שהיא מספקת. על כן, מי שרוצה ללמוד מהבית, צריך להיות מוכן להשקיע זמן ומאמץ.

למי זה יכול להתאים?

הרעיון של לימודים מהבית הוא לא רק חדשני במובנים רבים הוא גם מאוד יעיל ונכון מבחינה חברתית. בעזרת מסלול לימודים מהבית, נפתרת בעיה של לא מעט צעירים אשר מבקשים ללמוד ולא יכולים להתפנות לכך או שאין להם אפשרות נגישה להגיע אל הלימודים באופן פיזי.

מסלול מהבית הוא פתרון נהדר לכל מי שרוצה להשתלב בתחום של ניהול תיקים ולעבוד באחת מהחברות הגדולות בשוק. כך רוכשים את כל הכלים הנדרשים, עוברים את המבחנים של הרשות לניירות ערך ומוצאים עבודה בקלות. המכללה עצמה עוזרת בתהליך זה עם קבלת הרישיון.

מסלול מקוצר – למי הוא מיועד

חשוב להדגיש, כמו במסלולים אחרים, גם במסלול של ניהול תיקים קיימת אופציה של מסלול מקוצר אשר מיועד לתלמידים בעלי תואר אקדמי. מדובר על תלמידים שמחזיקים ברשותם תואר בחשבונאות, כלכלה, או ניהול ובוחרים שלא לעסוק בו אלא לעבור לעולם ההשקעות וניהול תיקים.

רבים בוחרים לנהוג כך מאחר והם מוצאים שהעולם התיאורטי פחות מדבר אליהם והם מעוניינים להיות בזירה המרכזית, זירת ההשקעות. שם יש הרבה יותר עניין והמשכורות יותר גבוהות. במסגרת המסלול המקוצר, הם יכולים ללמוד את התחום במשך תשעה חודשים, הן באופן פרונטאלי והן און ליין, ובסופו של דבר, אחרי שיעברו את המבחן של הרשות לניירות ערך, הם יוכלו להיות מנהלי תיקים בפועל.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.