לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות תופעה מאוד מעניינית בכל מה שקשור לשוק הפנסיוני. יותר ויותר צעירים בוחרים בו כמסלול מקצועי לחיים ועל כן הם מבקשים ללמוד ייעוץ או שיווק פנסיוני. זו תופעה מעניינת, מאחר ובמשך שנים ארוכות נהגנו לחשוב על תחומים אלה כ"תחומים אפורים" חסרי עניין, חסרי אפיל מיוחד. והנה אנחנו יכולים לראות שינוי בהתייחסות אליו, בין אם מדובר בגברים או נשים.

יש מגוון סיבות אותן אנחנו נציג מיד, מדוע צעירים וצעירות רבים בוחרים ללמוד ייעוץ או שיווק פנסיוני, אך לפני כן חשוב לומר, כל מי שבוחר ללמוד מקצוע זה ולעסוק בו, לא רק מסתכל על העתיד שלו, כלומר על קריירה מקצועית ושכר אלא גם על המקום בו הוא ירכוש את כישוריו בשביל שהוא יוכל לעסוק בתחום בעתיד.

זו הסיבה שרבים מהם בוחרים ללמוד במסגרת מכללה דוגמא אורין שפלטר, מכללה להשכלה פיננסית בה ניתן ללמוד ייעוץ ושיווק פנסיוני לצד מקצועות פיננסים מגוונים אחרים. באופן כזה אפשר לקבל סט כלים נרחב ולשלב אותם במקצוע בעתיד.

מדוע משתלם ללמוד ייעוץ ושיווק פנסיוני

כאמור, אנחנו יכולים לראות לא מעט צעירים וצעירות שבוחרים ללמוד מקצועות אלה ויש לכך מספר סיבות:

ראשית, מדובר בלימודים שלא נמשכים זמן רב והם נערכים במתכונת נוחה לסטודנטים. לא מדובר במקצועות שמחייבים תואר אקדמי, לכן לא צריך ללמוד שלוש שנים, אפשר ללמוד שנה ותוך כדי להתפרנס. הלימודים נערכים בערב, בשעות נוחות. חשוב להדגיש, כן צריך לעבור מבחני הכשרה בסיום הלימודים, ואכן מטרתם היא להעניק לסטודנטים את כל הכלים והידע בשביל לעבור אותם בצורה טובה.

שנית, ניתן לשלם על הלימודים באמצעות הפיקדון הצבאי, כך שאפשר ליהנות מעלויות נמוכות בעת ההרשמה.

שלישית, מאחר ומדובר בלימודים שנמשכים זמן קצר, אז אפשר להשתלב מיד בתחום. מרבית הבוגרים של אורין שפלטר, סיימו את הלימודים ומיד מצאו עבודה באחת מהחברות אשר משווקות מוצרים פנסיוניים או מייעצות בנושא. חשוב להדגיש, המכללה עצמה עוזרת לתלמידים שרשומים אצלה למצוא עבודה ולהשתלב בתחום.

מסלול זה מותאם גם לנשים חרדיות אשר מעוניינות לעבוד. מאחר וייעוץ פנסיוני איננו מחייב תואר, ומדובר בעבודה שמתבצעת בשעות גמישות (יכולות לעבוד כעצמאיות, דרך סוכני ביטוח וכן דרך חברות ביטוח) הרי שזה מקל עליהן בכל מה שקשור לניהול הבית. חברות ביטוח גדולות מחזיקות מחלקות שמיועדות לחרדים בו השכר והתנאים ממש טובים ואין דרישות קבלה.

עבודה בחברות הגדולות ביותר בשכר גבוה

לא הרבה אנשים מודעים לכך, אך עבודה בתור יועץ או משווק פנסיוני, יכולה להכניס שכר של עד עשרים אלף שקל בחודש. מדובר על תחום שמגלגל מיליונים, וקיים ביקוש רב לעובדים.

צריך לזכור שלא מדובר בחברות קטנות אלא בחברות המובילות בשוק, חברות שברשותן מוצרים פיננסים רבים, וחלקן נטועות עמוק בשוק הביטוחים, שוק ההשקעות ובשווקים אחרים. מה שמלמד אותנו גם שמדובר על תחום בטוח שמעניק ביטחון תעסוקתי נרחב לעובדים בו. מן הסתם, עם השנים השכר והתנאים משתפרים. זו עוד סיבה מדוע צעירים וצעירות רבות בוחרים לעסוק בתחום.

נקודה נוספת שציינו קודם לכן ורצוי להרחיב עליה מעט. עבודה כיועץ או משווק פנסיוני לא מחייבת תואר. לכן אנחנו גם נמצא לא מעט נשים חרדיות שפונות לשוק זה. בשנים האחרונות אנחנו רואים יציאה רחבה במגזר החרדי לשוק העבודה, אך בדרך כלל מדובר על מקצועות שלא מחייבים תואר אקדמי, אז פשוט להם יותר להשתלב. על כן, קל להן יותר להשתלב בתחום זה ולהצליח בו.

לסיכום, מקצוע בתחום הפנסיוני, בין אם כיועצים ובין אם כמשווקים, הוא העתיד ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע צעירים וצעירות רבים בוחרים ללמוד תחום זה. אפשר להשתלב במכללת אורין שלפטר וליהנות מתנאי לימוד ברמה הגבוהה ביותר, עם המרצים הטובים ביותר שקיימים בתחום ובסיום הלימודים, להשתלב באחת החברות שמתמחות בשיווק וייעוץ פנסיוני ולהתחיל להרוויח.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.