לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בימים בהם שוק הנדל"ן הישראלי גואה, וההזדמנויות בו קורצות לכל אחד, אין זה מפתיע שצעירים רבים ובפרט חיילים משוחררים מחפשים דרך כיצד להשתלב בו ולהרוויח ממנו. אחת הדרכים היא באמצעות הרשמה ללימודי נדל"ן. היום זה משתלם יותר מתמיד, כי המדינה מכירה בלימודים אלו ומאפשרת לממן אותם באמצעות פיקדון לחיילים משוחררים. כך, לצעירים רבים יש את האפשרות להשכיל בתחום ולהתחיל להרוויח ממנו באמצעות הידע שצברו בקורס יזמות נדל"ן שהעניק להם את הכלים והידע המתאימים.

תחום הנדל"ן כפי שאנחנו יודעים, מקיף נושאים רבים ומגוונים. בין היתר, אנחנו יכולים למצוא בו תחומים כמו יזמות של נדל"ן באופן עצמאי או דרך חברות נדל"ן בסדרי גודל שונים, השקעות בנדל"ן, שוב באופן עצמאי עם הון אישי או דרך גופים ממוסדיים וכן תיווך נדל"ן, בין אם מדובר בתיווך נדל"ן פרטי או מסחרי. שלושת המסלולים הנ"ל נלמדים במסגרת מכללת אורין שפלטר, מכללה שמעניקה לכם השכלה פיננסית רחבה בתחומים שונים, ובפרט בתחום הנדל"ן. 

לימודי זכיינות

למי לימודי נדל"ן יכולים להתאים?

כאמור, כל צעיר או צעירה שרוצים לעשות את צעדיהם בתחום ולהשתלב בו, ימצאו בקורסים שנלמדים במכללה, בסיס טוב ואיכותי להתחיל איתו. אפשר להתחיל במסלול מסוים, בין אם זה יזמות, השקעות או תיווך, ולהשתלב בהמשך במסלול נוסף או ללמוד מראש בשני מסלולים ולשלב ביניהם. אחת הדרכים החשובות להפיק רווחים נאים מתחום הנדל"ן היא כמובן בניית בית פרטי. מדובר בהשקעה סולידית לטווח ארוך במיוחד.

שילוב שכזה יאפשר להם להציע ללקוחות שלהם, מגוון רחב יותר של שירותים וכן יאפשר להם לגדול ולהתפתח הרבה יותר מהר. במסגרת הקורסים בנושאים אלו, אפשר לקבל את כל הידע הנדרש הן לצורך היכרות מקדימה עם התחומים הנ"ל והן לצורך השתלבות בהם מבחינה מעשית.

כמו שציינו, היום להבדיל מבעבר, אפשר להירשם ללימודים במכללה באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים, זה מבליט עוד יותר את העדיפות של לימודים במכללה על פני מוסדות אחרים, אשר המדינה לא מכירה בהם בהכרח ולא מאפשרת לחיילים משוחררים להירשם ללמוד באמצעות הפיקדון. כך שחיילים שסיימו את שירותם הצבאי יוכלו להירשם לקורס השקעות נדל"ן המקיף במכללה עם סיוע כלכלי משמעותי בעזרת הפיקדון הצבאי שקיבלו.

לימודים במכללה מקנים לצעירים שנרשמים אליהם, אפשרות ללמוד את התחום עם טובי המרצים בישראל, לקבל כלים תיאורטיים ומעשיים לעבודה, כמו כן, במסגרת הלימודים מקבלים את כל האמצעים הנדרשים בשביל ליהנות מרמת הידע הגבוהה והרלוונטית ביותר בנושא.

מדוע מומלץ להירשם ללימודי נדל"ן?

כמו שציינו בתחילת המאמר, שוק הנדל"ן הישראלי נמצא היום בשיאו. המחירים גואים, והעסקאות בשוק זה מגיעות למיליוני דולרים. זה הזמן ללמוד את המקצוע ולהשתלב בו.

אך זה הרבה מעבר לכך. מי שלומד את שוק הנדל"ן, בין אם זה כמתווך, משקיע או יזם, יכול להתפרס על פני תחומים רבים, להשתלב בעולמות תוכן שונים, ואף לפרוץ את הגבולות אל מחוץ ישראל, הנה כמה דוגמאות לשימושים שאפשר לעשות בידע שנרכוש במסגרת לימודי נדל"ן:

השקעות בחו"ל – משקיעים רבים אשר יש להם השקעות נדל"ן בישראל, עם הזמן מתחילים להשקיע גם במדינות אירופה וכן בצפון אמריקה. בעזרת לימודי נדל"ן אפשר לקבל כלים כיצד לעשות את זה נכון וחכם.

יזמות פורצת דרך – יזמים רבים אשר השתלבו בעולם הנדל"ן, פנו עם הזמן גם ליזמות בתחומים אחרים, בין אם כזו שקשורה כך או אחרת לשוק הנדל"ן, ובין אם כזו שאין לה קשר אליה.

ראייה רב מערכתית – שוק הנדל"ן בתל אביב במיוחד ובישראל בכלל מושפע כמו שאנחנו יודעים ממגוון רחב של תחומים ונושאים. היכולת לקשור ביניהם ולהבין את הכלכלה העולמית או הישראלית דרכם, היא חשובה בשביל להיות מסוגלים להיות יזמים ומשקיעים מקצועיים. זה מסוג הדברים שלומדים במסגרת לימודי נדל"ן, הן במסלול יזמות והן במסלול משקיעים. 

למה הקורס יכול להתאים לחיילים משוחררים?

מלבד העובדה שציינו, שחיילים משוחררים יכולים ללמוד על חשבון הפיקדון, הרי מה יותר הגיוני עבור צעירים שזה עתה סיימו שירות צבאי, מאשר להשתלב בתחום דינמי, מתפתח, שוק מלא בהזדמנויות ייחודיות ואטרקטיביות, בו הם יכולים להתפרנס בכבוד, להרוויח ולהתעשר? אם אתם מתעניינים בלימודים לחיילים משוחררים, אנו ממליצים לכם לפנות לאורין שפלטר למידע נוסף.

רוצה להיות מתווך או סוכן נדל"ן, ורוצה לדעת מה המשכורת בתחום וכמה מרוויח מתווך מתחיל?

ענף התיווך בארץ נמצא בפריחה מתמדת ובמגוון תחומים, וזה קשור להצלחה של עולם הקבלנות. ההצלחה של פרויקטים בנושאים של פינוי בינוי ותמ"א 38, לצד פיתוח אזורי מחייה ומסחר, גרמו להרבה מאוד יזמים להיכנס לתחום ולחפש את האזורים האידיאלים לבנות. הבנייה היא בלתי פוסקת, הדירות והבניינים משתפרים ויש יותר ויותר מתווכים שנכנסים לעולם הזה בצורה טבעית, בין אם מתווכים שעובדים בתוך חברות ובין אם מתווכים שעובדים בתור מתווכים עצמאיים. עולם התיווך הוא עולם מורכב מעט, מפני שהשכר בנוי אך רק על הצלחה, ולכן אנשים נרתעים ממנו לעיתים. עם זאת, כדי לבחון את הנושא לעומק לפני שמתחילים.

לימודי זכיינות

כיום יש הרבה אנשים שעוסקים בנושא של תיווך בתים פרטיים ומשרדים ויכולים לבצע את החיבור בין הלקוח לקבלן בצורה פשוטה ומהירה. מתווכי נדל"ן הם אנשי מקצוע חרוצים שעובדים סביב השעון עבור העמלה שלהם, ומעבר לכך, לומדים את האזור ואת הנדל"ן באזור על מנת להתאים את עצמם לנתח השוק המדובר. סוכני הנדל"ן האיכותיים מחזיקים בזכות למכור כמות גדולה של נכסים והם לרוב איכותיים יותר מהנכסים המוצעים ללא תיווך נדל"ני, שכן יש הרבה אנשים עם נכסים איכותיים שלא רוצים להתעסק עם לקוחות ומעדיפים לשלם על מנת לדלג על השלב הזה. מנגד, הרבה אנשים מבינים שהדירות האיכותיות נמצאות אצל מתווכים, ופונים אליהם מראש או אחרי חיפוש ארוך ומייאש.

שוק רווחי

יש הרבה עניין אצל אנשים בכל הנוגע לכניסה לשוק הנדל"ן, ואנשים שואלים את עצמם כמה מרוויח מתווך מתחיל והיכן אפשר ללמוד את הנושא לימודי נדל"ן בצורה אידיאלית, והתשובה היא לרוב המכללה המקצועית של אורין שפלטר. סוכן מתחיל לרוב מצליח לקבל נכסים קטנים, ולעשות את העמלה הממוצעת, שהיא לרוב בגובה שכר דירה חודשי. בתל אביב, מדובר על סכומים גבוהים במיוחד, אם כי ברוב המקרים מדובר על סכומים של כמה אלפי שקלים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.