לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רישיון יעוץ פנסיוני, למי זה כדאי?

כסף וניהול סיכונים מעניינים אתכם? תמיד התעניינתם בפרטים הקטנים והייתם מוכנים להילחם מול גופים שונים עבור מה שנראה לכם נכון? מסתבר שלכל האיכויות הללו יש ביקוש רב וביכולתכם להשתלב בעולם הייעוץ המתפתח בימים אלו בישראל. ממש כמו בארצות מפותחות אחרות.

בסביבה של ריבית אפסית ועליית מודעות הציבור לנושאים כלכליים, יעוץ פנסיוני נחשב כיום לעיסוק חם. רבים מבינים שניהול נכון של כספי הפנסיה משפיע משמעותית על מצב תיק ההשקעות החשוב ביותר עבור כל אחד - הפנסיה. ניהול נכון של תיק פנסיוני חוסך עמלות ודמי ניהול. ניתוב הכספים בתיק לאפיקי השקעה אופטימאליים משיג תשואה עודפת ומפחית סיכונים באופן משמעותי. עם זאת רבים מוכנים להודות שאין להם זמן ועניין להתמודד עם נושא זה. לשם כך יש את היועץ הפנסיוני.


כבר לא פראיירים כמו פעם

בעשור האחרון אנו עוברים מהפכת מודעות כלכלית. זאת אומרת שאם עד לא מזמן סמכנו על הבנק, בית ההשקעות וחברת הביטוח שלנו שיעשו את המיטב עבורנו, הרי שכיום אנו מגיעים חמושים בידע ודורשים יותר. כל זה טוב ויפה, אך כשמגיעים לכסף הגדול כדאי בדרך כלל להיעזר ביועץ. זה נכון עבור הלוואות גדולות, כמו משכנתא וכן גם לגבי ביטוחים וחסכונות גדולים כשהחשובים שבהם הם החסכונות הפנסיוניים. עם השנים רבים צוברים הון בחסכונות אלה הכוללים קופות גמל וקרנות שונות. עם זאת, בשל סביבת הריבית הנמוכה החסכונות מעלים אבק, מצב שמאד מתסכל את החוסכים. אז מה עושים? נעזרים ביועץ פנסיוני.


כל אחד יכול להצליח

בשביל לקבל רישיון יעוץ פנסיוני לא צריך תארים מיוחדים ואפילו לא בגרות או פסיכומטרי. כל מה שנדרש מכם זאת תשוקה לעזור לאנשים בניהול המשאב הכספי הכי חשוב להם וכן לעבור מסלול קצר שבסיומו תוכלו לקבל רישיון לייעץ.

בכדי להתחיל ללמוד עבור רישיון יעוץ פנסיוני אין צורך לשלוט במספרים ולא נדרש ידע כלכלי עמוק. זאת מפני שאת כל ההכשרה הנדרשת תקבלו אצלנו במכללת אורין שפלטר - המובילה בלימודי השכלה פיננסית בישראל.

הלימודים המתקיימים ב"מכללת אורין שפלטר" מהווים קורסי הכנה מלאים למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר במטרה לקבל רישיון יעוץ פנסיוני. הקורסים אותם תעברו, מונחים על ידי מיטב המרצים ואלה מחויבים להצלחה שלכם. במהלך המסלול תוכלו להתחיל את ההתמחות שלכם כבר תוך שנה וזאת לאחר שתשלימו את לימודי היסוד בביטוח, כלכלה, מימון וחשבונאות. בכדי להשלים את הלימודים תידרשו להשלים בקצב שלכם 595 שעות לימוד אקדמיות העומדות על כשנה וחצי של לימודים.


להיות עצמאיים או להשתלב בגופים פיננסיים גדולים

אחד היתרונות המעניינים עבור יועצים בעלי רישיון יעוץ פנסיוני הוא האפשרות להשתלב בגופים פיננסיים גדולים כמו חברות ביטוח ובנקים. עם זאת רבים בוודאי יעדיפו להיות עצמאיים ולבנות לעצמם תיק לקוחות המהווה הכנסה פאסיבית קבועה. למעשה ניתן לומר שבסיס הלקוחות שלכם הוא נכס שאותו אתם בונים באמצעות היכולת שלכם לצרף עוד ועוד לקוחות חדשים. זאת אומרת גישה חברתית, קשרים אישיים והיכולת שלכם להקרין מקצועיות ואמינות הם המאפיינים החשובים ביותר בכדי להשיג לעצמכם רווחה כלכלית ועצמאות פיננסית.
אז למה אפשר לצפות? זה די תלוי בכם. אם אתם עובדים במוסד פיננסי גדול שכרכם ההתחלתי יעמוד על 8000 ₪ בערך ויוכל לטפס עד ל 18,000 ₪.

לעומת זאת כעצמאים אתם בונים את עצמכם מאפס והשמיים הם הגבול. יותר מכך, למעשה אתם יכולים לשלב את רישיון הייעוץ הפנסיוני שלכם כחלק ממערך שירותים פיננסיים מלא כסוכני ביטוח, יועצי מס, יועצי משכנתאות וכו'. למידע נוסף על לימודים עבור רישיון יעוץ פנסיוני צרו קשר עכשיו במספר 03-9444567 או השאירו פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם לקביעת פגישת יעוץ.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.