לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לתת את החופש למקצוענים

משחק בשוק ההון זה משהו שמסקרן את כולם. כל אחד היה מעוניין בהכנסה פאסיבית כלשהי, ולהרבה מאוד אנשים יש נגיעה, אפילו אם קלה, בשוק הזה. יש כמובן המון חשש להיכנס לשוק עם כל כך הרבה פקטורים, שאנשים רבים פשוט אינם מבינים בהם. עם זאת, כאשר נותנים למקצוענים לעשות את העבודה בשבילכם, אפשר להגיע לתוצאות נהדרות. כאשר נותנים ליועץ איכותי לנהל את תיקי ההשקעות מגלים מהר מאוד שאפשר לעשות הרבה כסף באופן פאסיבי וללא התערבות, גם בתחום של מסחר בזהב.

היועצים יודעים כיצד להשקיע וחשוב מכל, איך לצמצם את הסיכון עד לכדי אפס. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול לימודים פרקטי ונכון, שכולל גם קורסים הנוגעים למסחר בזהב, שנחשב לתחום מרתק ורווחי מאוד.

מסחר בזהב

הזהב אינו זר לנו, למעשה ניתן לומר כי ההיסטוריה של הזהב ארוכה ומכובדת מאוד והמסחר בזהב נהוג זה שנים על ידי אנשים רבים המעוניינים במסחר יציב וזאת משום שערכו של הזהב יציב בהשוואה על מסחר במטבעות חוץ ומסחר במניות. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בישראל הפכו מודעים ליתרונותיו של מסחר בזהב, דבר אשר בא לידי ביטוי בעלייה בכמות האנשים אשר בוחרים לסחור בו.

 

קצת אודות הזהב

זהב נחשב כמתכת יקרה ועדויות שונות מצביעות כי השימוש בו החל עוד במצרים בשנת 2600 לפני הספירה. אין זה מקרי כי כל אחד מאיתנו מייחסים חשיבות גדולה מאוד לתכשיטים העשויים מזהב המובאים לנו כמתנה או תכשיטים בהם אנו זוכים כחלק מירושה, שכן הזהב מאז ומעולם סימל עושר ויוקרה. המשקל הסגולי של זהב טהור ידוע כמשקל גבוה, ניתן לרכוש אותו בצורתו הטהורה או כזהב לבן, הוא מסמל מעמד חברתי גבוה, פעמים רבות משתמשים בו כבסיס להכנת תכשיטים המשולבים בכסף, עושים בו שימושים רבים בתעשייה, הוא בעל עמידות גבוהה מאוד בפני מצבים של חלודה וקורוזיה. הזהב מופק בחלקים שונים בעולם, ביניהם בישראל.

 

מסחר בזהב- כל הסיבות

מסחר בזהב מאגד יתרונות רבים כאשר המרכזיים ביותר נעוצים בעובדה שקיים סיכוי לרווח גבוה מהשקעה במתכת יקרה זו וכי הזהב שומר על יציבות במהלך השנים, גם במקרים בהם היו משברים כלכליים בכלכלת העולם ובאופן מפליא נראה כי הזהב אינו מושפע מאירועים פוליטיים וביטחוניים. כאשר היו מצבים של אינפלציה ערכו של הזהב עלה. כל אלו מביאים לשורה התחתונה המצביעה על כך שמסחר בזהב הוא המסחר הבטוח והמשתלם ביותר וזאת ביחס לכל שאר סוגי המסחר. למרות היתרונות הרבים של זהב ומסחר בו חשוב להיות מודעים גם לחסרון העיקרי בהשקעה בזהב. המומחים בסחר בזהב תמיד ממליצים על מסחר לטווח קצר כי בטווח הארוך הערך שלו יכול לרדת בצורה משמעותית.

 

אפשרויות מסחר בזהב

בישראל קיימות חברות הפועלות בתחום המתכות היקרות, (ביניהן בזהב) כמו למשל ברכת זהב ומאפשרות ללקוחותיהם ליהנות מאפשרויות קנייה ומכירה של זהב במחירים משתלמים ואף לסחור בו בזמן אמת. אם גם אתם החלטתם כי אתם מעוניינים להשקיע בזהב וזאת משום היתרונות הרבים הגלומים בו חשוב שתדעו כי יש לכם מספר אפשרויות, כמו למשל השקעה במניה/מניות זהב, רכישה של תעודת סל, להשקיע בקרנות שעיקר עיסוקן הוא השקעה בזהב וכן להתחיל ולסחור בזהב באמצעות אופציות בינאריות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.