לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ללימודי שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

אחד החלומות הגדולים ביותר של הרבה אנשים כולל את האפשרות לבצע מסחר בבורסה ולהרוויח הרבה מאוד כסף. ובכן, חלומות לחוד ורצונות לחוד, וההתעסקות בבורסה לאנשים שעוסקים בכך ושוחים בחומר. בבורסה יש הרבה מאוד מה להפסיד, ולכן, לפני שנכנסים, חשוב לקבל את ההכשרה וההסמכה במקום הטוב ביותר. בישראל, מדובר במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בנושא ייעוץ השקעות ושוק ההון, ובעזרת מסלול לימודים איכותי שכולל התמחות בבתי השקעות ובנקים, אפשר לגשת למבחני הלשכה לניירות ערך ולקבל את התעודה שתאפשר לכם להתחיל לעבוד בתחום ואף להשקיע בו כדי להרוויח בגדול.

במכללת אורין שפלטר מלמדים אנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ, אשר עוזרים להשיג את כל הידע הדרוש כדי להצליח.

כיצד מערכת מסחר נכונה תעלה לך את הסיכויים להצליח בשוק ההון?

מערכת מסחר נכונה ואפקטיבית מגבירה את הסיכוי שלכם להצליח בשוק ההון. מערכת מסחר מקצועית, מובנית, מאפשרת לכם לסחור כאשר לנגד עיניכם  מפת נתונים עדכניים, המתעדכנים על העת, און ליין, מציפה נתונים, מנתחת אותם ומזינה פקודות מסחר באופן אוטומטי.

שוק ההון הוא שוק אשר פעילות מושכלת ואפקטיבית בו מחייבת לימוד בכלל ואת האופן שבו פועלת הבורסה בפרט. הבורסה מהווה את ליבת שוק ההון. מסחר בבורסה מושפע מגורמים שונים. מערכת מסחר טובה ונכונה היא אחד המרכזיים שבהם, לכן אין ספק כי שליטה ומיומנות במערכות מסחר שונות מאפשרת להפיק ולמצות מהשוק הזה את הפוטנציאל הרב היותר הגלום בו. בלימוד שוק ההון מומלץ לכדאי ללמוד גם את השימוש במערכות המסחר המרכזיות בו.  

תנאי הכרחי לשימוש במערכות מסחר הוא לימוד מובנה, מסודר ושיטתי של שוק ההון. בין הקורסים הנלמדים: מה היא מניה ומה השפעתה, אגרו חוב, אופציות מעוף, מט"ח, מסחר חד יומי, קורס ניתוח טכני, ייעוץ וביטוח פנסיוני, מסחר ממונף , ניהול תיקי השקעות, כיצד להיהפך לסוחר עצמאי ועוד.

עם הכניסה למסחר בשוק ההון אתם ודאי עשויים להיזקק למערכות מסחר תומכות החלטה אשר יקלו עליכם את המסחר, יחסכו לכם זמן, ייעל וישכללו את המסחר ויגבירו את הסיכוי לקבלת תשואה גבוהה יותר.

 

שלוש מערכות מסחר אטרקטיביות ואפקטיביות:

  1. מערכת מסחר FMR. מערכת זו מתעדכנת און ליין, כל שכל פקודה שהסוחר באמצעותה מעביר לבורסה מתקבלת ומתבצעת בו בזמן.
  2. סימולטור מסחר Go4iTrainer- אם כבר לשלם שכר לימוד- עדיף לשלם אותו "על יבש" במערכת מסחר המאפשרת התנסות בסימולציה. היא חשובה וחיונית לסוחר המתחיל אבל גם לסוחרים מנוסים, אשר יכולים להסתייע בה לצורך שיפור שיטת המסחר שלהם ובכך להגביר את הסיכוי למקסום רווחים.
  3. מערכת מסחר Go4iTrader  - יתרונה הוא בכך שלבד מהעובדה כי היא מאפשרת ביצוע פקודות רבות באופן אוטומטי ניתן "לייצא" באמצעותה נתונים מהבורסה ולסדר אותם באופן המתאים והנוח להם ביותר.

 

מערכת מסחר נכונה מסייעת להגדלת הרווחים

אופן ההשקעה של הסוחרים בבורסה מותנה בגורמים שונים שיש לכל אחד מהם השפעה ישירה או מצטברת על הגדלת הרווחים ובהם: יכולת הניתוח, ההעזה לקחת סיכונים ולפזר אותם על פי רמת הסיכון. בתנאים של העדר ודאות מוחלטת מתבצעת כל העת עבודה מחשבתית שבה אומדים סיכונים מול סיכויים. מערכת המסחר תומכת באופן מסודר בנתונים הטכניים שהיכרותם חשובה לקבלת החלטות מושכלות במסחר ומפנות את הסוחר להתעסק ברובד המחשבתי של המסחר. יש בכך חיסכון ניכר מהותי ומשמעותי ביותר בזמן שדורשות הפעולות הטכניות, מה שמהווה תרומה חשובה להגדלת הרווחים בשוק ההון.  

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.