לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים הבינו את החשיבות של חיסכון פנסיוני, מה שמביא לפתיחת תוכנית פנסיה זו או אחרת. מן העבר השני של המשוואה, הדבר הגדיל בעשרות מונים את הביקוש לבעלי מקצוע שאמורים לסייע להם למצוא את התוכנית המשתלמת ביותר עבורם, המתאימה לצרכים שלכם כמו כפפה ליד – אלו הם היועצים הפנסיונים. אז מדוע מומלץ גם לכם לשקול לימודים מקיפים בתחום, שיאפשרו לכם להיות מועסקים כיועצים פנסיוניים לכל דבר ועניין?

מקצוע מתגמל בכל קנה מידה

כפי שנרמז מעלה, הביקוש ליועצים פנסיוניים נמצא בשנים האחרונות בכיוון אחד: כלפי מעלה. זאת לא רק עקב הגדלת המודעות לצורך בחיסכון שכזה, אלא גם על רקע מגוון האפשרויות הרחב שעומד אל מול האדם הממוצע, בין אם עצמאי ובין אם שכיר. כיום, כשלא מעט תוכניות פנסיה וקרנות מוצעות, האדם עשוי למצוא עצמו אובד עצות אל מול שלל האופציות. הוא זקוק להכוונה של בעל מקצוע מהשורה הראשונה, אפילו כזה שיבצע עבורו את כל הבדיקות החיוניות. היועץ הפנסיוני עושה את זה בדיוק, ולכן הביקוש לו גבוה תמיד.

מקצוע הייעוץ הפנסיוני, בהמשך לכך, הוא מקצוע הכולל בתוכו אתגר גדול, ולכן הוא גם מתגמל: אין לשכוח שמשפיעים כאן במידה ניכרת על החיים של אחרים. מעבר לביקוש המשמעותי לשירותי הייעוץ, מעלה חשובה נוספת היא שהתמורה הכספית עבור שירותי ייעוץ אלה ראויה בהחלט, מה שמבטיח התאמה מלאה גם לאלה שמחפשים מקצוע מכניס לכל דבר ועניין.

נקודת ההתחלה: לימודים בתחום

החוק בישראל מחייב מעבר של מבחן רשמי מטעם משרד האוצר על מנת לקבל את הרישיון לעסוק בייעוץ פנסיוני – זהו המבחן ביסודות הביטוח. אלא שאין צל של ספק שהמורכבות של התחום, כמו גם הידע הרב הנדרש לצורך עיסוק בו, הופכים את הרעיון של קורס הכנה ללגיטימי, אפילו חיוני. החדשות הטובות הן שיש בנמצא קורסים מקיפים שונים, ביניהם בולט הקורס המוצע על ידי OS-Capital.

הקורס, שהיקפו כ-50 שעות לימוד אקדמיות, כולל בתוכו את כל הנושאים הנוגעים לתחום: חוקים ותקנות משפטיות הנוגעות לתחום, עקרונות ומושגים בביטוח, עקרונות ומושגי יסוד בפנסיה וגמל ועוד. הלימוד נעשה בשלל דרכים, כולל הרצאות פרונטליות, ספרי לימוד או אתרי אינטרנט המאפשרים תרגול מקוון.

יועצים פנסיוניים, מספקים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה. מסלולי הפנסיה השונים, אינם מאפשרים לאדם שאינו איש מקצוע לבחור בצורה מדויקת את המסלול המתאים. לכן הפתרון ההגיוני ביותר הוא ייעוץ מקצועי. קורס יועץ פנסיוני מספק לאנשים המעוניינים לעבוד בתחום את ההכשרה המתאימה. בשביל לעבור את הקורס בהצלחה, יש לעבור ארבע בחינות של הרשות לניירות ערך ועוד שתי בחינות של משרד האוצר. לאחר קבלת הרישיון וסטאז' של חצי שנה תוכלו להתחיל מיידית בעבודה.
יועץ פנסיוני עוזר למבוטחים בנוגע לקופות גמל, קרנות השתלמות ומסלולי הפנסיה השונים. הייעוץ מתחיל עם סקירה של כל התוכניות של הלקוח. לאחר מעבר על הרשימה לעומק, כל ביטוח נבחן בפני עצמו. היועץ אמור לחסוך למבוטח תשלומי ביטוח לא הכרחיים. בנוסף לכך עליו למצוא עבורו אפיקי השקעה שיאפשרו לו חיים בכבוד לאחר הפרישה. הליווי של הלקוח הוא לאורך שנים רבות עד לפרישה. לכן חשוב ביותר לתת יעוץ מקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן. כך תשמרו לקוחות מרוצים לאורך השנים.

קורס יועצים פנסיוניים

מה לומדים בתוכנית הלימודים?

קורסי ייעוץ פנסיני מכילים את כל החומר הנדרש, עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. התחומים המרכזיים הם חשבונאות, כלכלה, סטטיסטיקה ומימון. במהלך הלימודים, תכירו לעומק את יסודות הביטוח, תלמדו על כל ביטוחי הפנסיה השונים, תכירו את תחום המיסוי ותחום ניירות הערך. בסופו של יום תלמדו את כל החומר הנדרש בשביל לעבור את המבחנים בהצלחה. הדגש שלנו הוא מעשי והמרצים שלנו כולם אנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים בעבודה בתחום.

מכללת אורין שפלטר מעניקה לכם מעטפת כוללת ללימוד ולתעסוקה. בנוסף ללימודים יש לנו פורטל משרות מיוחד עבור הבוגרים שלנו. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום בנוגע לכל שאלה שיש לכם על מסלולי הלימוד שלנו ועל לוחות הזמנים. יש לנו קורסים בכל רחבי הארץ בבוקר ובערב כולל קורסים מקוונים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.