לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים פונים ללמוד את המקצועות הפיננסיים השונים. תחום מרתק ביותר בתחום הכלכלי, אשר הביקוש לו נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות, הוא דיני ניירות ערך. קורסים מקצועיים בתחום עוסקים באחד הנדבכים החשובים ביותר של שוק ההון. קורסים אלה מציעים מספר יתרונות משמעותיים.

תחום כלכלי מרתק

קורס דיני ניירות ערך נוגע לאחד הנושאים הפיננסיים החשובים ביותר שיש היום - התחום של השקעות פיננסיות וניהול תיקי השקעות. הקורס נחשב למאתגר וכולל בתוכו נושאים עיוניים חיוניים, יחד עם כלים מעשיים שמשתלבים בעבודתו של בעל המקצוע בתחום. בין הנושאים בהם עוסקים קורסים לדיני ניירות ערך אפשר למנות הכרת סוגים שונים של ניירות ערך או מניות, תשקיפים והאחריות עליהם, קרנות נאמנות, התנהלות מול גורמים שונים בזירה הכלכלית, כללים למתן ייעוץ השקעות, והרשימה עוד ארוכה.

חשוב לשים לב לכך שחלק מתוכניות הלימודים משלבות בתוכן גם אתיקה, אשר נדרשת תמיד בעבודתו של יועץ ההשקעות. נקודת המוצא צריכה להיות שהבנה של כל ההיבטים האתיים ואף המשפטיים בתחום סבוך זה, יכולה לאפשר לבעל המקצוע לעשות את עבודתו נאמנה, תוך התנהלות על פי הספר וייצוג האינטרסים של הלקוחות שלו בצורה מלאה.

רוב הקורסים נמשכים מספר חודשים ופתוחים לקהל הרחב, ואין ספק כי ידע פיננסי מקדים יכול לשפר את אחוזי ההצלחה בקורס, וגם בבחינות שלאחריו.

המטרה: לצלוח את המבחנים

מבחינה מעשית, ברור שקורס דיני ניירות ערך חיוני עבור מי שמעוניין לעסוק בתחום באופן מקצועי. הסיבה לכך היא שהקורס מקנה למשתתפים בו את הידע הדרוש על מנת לעבור בהצלחה את בחינות הרשות לניירות ערך, אשר צליחתן מאפשרת קבלת תעודה לעיסוק במקצועות הרלוונטיים לתחום, ובעיקר ייעוץ השקעות או ניהול תיקי השקעות.

סיום קורס דיני ניירות ערך, ומעבר בהצלחה של בחינות הרישוי, מאפשר לפתוח הרבה מאד דלתות במישור התעסוקתי. הבוגרים הטריים יכולים להשתלב בשוק ההון בלא מעט אופנים, לשמש יועצי השקעות מן המניין בגופים שונים (בנקים או חברות פיננסיות שונות), כמו גם להציע שירותים מקצועיים בתחום באופן עצמאי. כל אופני העיסוק האלה נחשבים למאתגרים, מציעים שכר נאה מאד ומאפשרים להתפתח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.