לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המצב הכלכלי הנוכחי בישראל משנה את חוקי המשחק עבור רבים, שמבינים כי עליהם לחשוב מחוץ לקופסה על מנת להתנהל נכון מבחינה כלכלית, ועל אחת כמה וכמה כדי לגרוף רווחים. אחת ההשלכות של כך היא כניסה של לא מעט אנשים לעולם ההשקעות, תחום מורכב מאין כמוהו. עובדה זו יצרה את המקצוע של ייעוץ השקעות ואף הגדילה בשיעור עצום את הביקוש לאנשי מקצוע בתחום, בעלי הכשרה נדרשת על מנת לכוון את לקוחותיהם לעבר ההשקעה המושלמת מבחינתם.

לימודי ייעוץ השקעות

יועץ השקעות, על מנת שיוכל להעניק את שירותיו, נדרש לעבור הכשרה מקצועית מקיפה: קורס ייעוץ השקעות וניהול תיקים. הקורס מעניק את כל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש על מנת לספק שירותי ייעוץ בתחום, לפתוח תיקי השקעות ולנהל אותם הלכה למעשה. מטרת העל היא להבין עד תום את יסודות הבסיס של התחום, הליכים כלכליים המאפיינים אותו בישראל ומחוצה לה וכן להכיר כלים המסיעים להתנהלות נכונה בתחום.

לימודי ייעוץ השקעות כוללים בתוכם מספר קורסים המהווים את ליבת התחום. קורס דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית הוא מהחשובים שבהם, שעה שהוא עוסק ברשות לניירות ערך, תשקיפים, הנפקות, הפקת דו''חות, סוגים שונים של קרנות נאמנות, אחריות פלילית ואזרחית של היועץ, חובת הנאמנות ללקוח, החובה להצגת סיכונים ועוד. לצד זה, כוללים הלימודים קורסים בנושאים דוגמת סטטיסטיקה ומימון, מבוא לכלכלה, יסודות החשבונאות, ניתוח ניירות ערך, ניהול תיקים ועוד.

מגוון קורסים אפשריים

נושאי הבסיס בכל קורס יועצי השקעות דומים, אך בפועל עשויים להיות ביניהם לא מעט הבדלים. אבחנה מרכזית ראשונה היא בנוגע למשך הקורס, שנע ממספר חודשים לפרק זמן של שנה, או אפילו יותר מכך. דפוסי הלימוד עשויים להשתנות אף הם בין הקורסים, אם כי הדגש, כאמור, הוא על יצירת שילוב מיטבי בין הפן התיאורטי הרחב של התחום לבין ההיבטים המעשיים של המקצוע.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.