לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס לניירות ערך הינו אחד הקורסים הפופולריים כיום, כיוון שהוא מכוון לצורך רכישת מקצוע יציב בתחום הפיננסי, והידע הנצבר בו יכול לסייע בהבנת מושגים חשובים בתחום גם לצורך השקעות פרטיות בניירות ערך. בוגרי הקורס זוכים בידע רב בתחום שוק ההון, החל מהקניית מושגי יסוד בתחום המימון, דרך הבנת סוגי ניירות הערך הקיימים בשוק כמו אגרות חוב, אופציות וחוזים עתידיים, וכלה בהבנה כיצד הבורסה בישראל ובעולם עובדת.

 

הרשות לניירות ערך מאפשרת לכל אדם שעבר בהצלחה את המבחנים בפיקוח לקבל רישיון לעסוק בתחום יעוץ השקעות וניהול תיקים, וכל שנדרש הוא לימוד מעמיק של התחום לקראת הבחינה. גם פקיד זוטר בבנק יכול להפוך בעתיד למנהל השקעות בכיר, בתנאי שעבר בהצלחה את המבחנים הללו.

 

למי מומלץ לעבור קורס לניירות ערך?

 

קורס ניירות ערך מתאים לאנשים המעוניינים להתמקצע בניהול פיננסי ובניהול הון בכלל, ובפרט בתחום ניירות הערך, כמו גם לאנשים המעוניינים לעבוד ביעוץ השקעות או בניהול תיקי השקעות. נוסף על כך, משקיעים בניירות ערך המעוניינים להשקיע על בסיס ידע שצברו בעצמם, ולא להיות תלויים במנהלי השקעות חיצוניים, יכולים לקבל ערך מוסף מהקורס, שישתלם להם בטווח הארוך. הקורס מאפשר גם קיצור דרך למשכר מושכל, כאשר בעלי תואר בכלכלה פטורים משלושה מבחנים בתחומי כלכלה, חשבונאות ומימון וסטטיסטיקה, ויכולים לקבל את ההסמכה במהירות רבה יותר.

 

היכן ניתן לעבוד בסיום קורס לניירות ערך?

 

הידע הקשור בשוק ההון ובניירות ערך הינו יקר ערך עבור מנהלי השקעות ועבור מנהלי תיקים, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי. הוא יכול להבטיח מקום עבודה ארוך טווח במשכורת אטרקטיבית לשנים רבות בבתי השקעות פרטיים, בבנקים ובחברות העוסקות במסחר בבורסה. הוא יכול לסייע גם בניהול פרטי של תיק ההשקעות של מוסדות ושל אנשים פרטיים. המשכורות בתחום מתחילות מ-7,000 שקלים לחודש ליועץ השקעות מתחיל ואף כפול מכך ליועץ השקעות מנוסה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.