לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


לימודי השקעות בשוק ההון מקנים לסטודנטים ידע וכלים פרקטיים נדרשים על מנת להשקיע בצורה חכמה. הלימודים מכינים אתכם בצורה מלאה להשקעות מניבות בשוק ההון, ומקנים לכם את כל הידע הנדרש לכך. לימודי השקעות בשוק ההון מכסים מגוון רחב של נושאים, החל ממושגי יסוד בשוק ההון ועד אסטרטגיות השקעה מתקדמות. לימודי שוק ההון מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ ואורכם של הלימודים משתנה בהתאם למסלול הנבחר. תוכלו ללמוד קורסים קצרים של כמה חודשים בלבד או לעשות תואר ראשון ואף תואר שני בנושא.


הנושאים המרכזיים הנלמדים בלימודי שוק ההון כוללים לימוד של כל מושגי היסוד בתחום, הכרה של מבנה השוק ושל העסקאות המבוצעות במסגרתו, הגורמים המשפיעים על תנודות השווקים, מסחר בבורסה, קנייה ומכירה של ניירות ערך, שיטות מסחר, ניהול סיכונים ונושאים רבים נוספים.


לימודי השקעות בשוק ההון מתאימים עבור מגוון רחב של אנשים, החל ממשקיעים בתחילת דרכם בעלי כסף פנוי המחפשים אחר השקעה רווחית, אנשים המעוניינים לעבוד בתחום שוק ההון בתור אנליסטים, יועצי השקעות או סוחרים. הלימודים מקנים לסטודנטים את כל הכלים הנדרשים להשקיע בעצמם או לייעץ לאחרים.

 

לימודי השקעות בשוק ההון

 

לימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס מקצועי בשוק ההון המקנה לכם את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים להשקעות מניבות. קורס שוק ההון למתחילים שלנו הוא קורס מקוון הניתן ללמידה בזמנכם הפנוי והוא מתקיים ללא תנאי קבלה מוקדמים. במהלך הלימודים תלמדו על כל סוגי העסקאות המתבצעות בשוק ההון, ותרכשו כלים לניתוח עסקאות וביצוע שלהם בפועל. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

הרשמה ללימודי השקעות בשוק ההון


מעוניינים להצטרף אלינו אל קורס השקעות בשוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.