לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שכרם של יועצים פנסיוניים נקבע בהתאם למקום העבודה. יועצים פנסיונים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, חלק מהיועצים הפנסיוניים עובדים גם כעצמאים. יועצים פנסיוניים מספקים ללקוחות ייעוץ אובייקטיבי בנוגע לכל החסכונות הפנסיוניים שברשותם ומאפשרים להם לנהל בצורה חכמה את מסלולי החיסכון הפנסיוני. היועצים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה הכוללת שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. על היועצים הפנסיוניים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, עליהם לעבור שני מבחנים מקצועיים ולעשות סטאז' של חצי שנה.


במסגרת ההכשרה שלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה יתרה של כל המבחנים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. המכללה שלנו מעבירה את כל הקורסים הנדרשים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לדרישות הסטודנט. בסיום לימודי ביטוח פנסיה ולאחר ההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. בהתאם לכך, לרשות בוגרי המכללה עומד פורטל המשרות שלנו עם עשרות משרות נחשקות המוצעות במיוחד עבורכם, מדי יום ביומו.

 

שכר יועץ פנסיוני

 

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר


לימודי סוכן ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר כוללים הכנה מלאה עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים מכינים אתכם לעבודה כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. ההכשרה היא אותה הכשרה תיאורטית והשוני הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור ההסמכה. המשווקים אחראים על שיווק של מוצרים פנסיוניים מטעם החברה שבה הם עובדים. סוכני הביטוח עובדים בדרך כל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. הסוכנים עובדים על עמלות מהעסקאות, עמלת נפרעים ועמלת היקפים.

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח?


מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.