לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס סוכן ביטוח רכב מתקיים במסגרת ההכשרה עבור סוכני ביטוח אלמנטרים. ביטוחי רכב ודירה וביטוחים רבים נוספים הקשורים לרכוש, שייכים למסגרת הביטוח האלמנטרי. על מנת לעבוד בתור סוכן ביטוח אלמנטרי, תדרשו לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה עבור סוכני ביטוח אלמנטרים תדרשו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ועוד שני מבחנים מקצועיים. ההכשרה כוללת גם סטאז' של חצי שנה.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. אצלנו תוכלו ללמוד את כל הקורסים הנדרשים במתכונת דיגיטלית מלאה! לימודי ביטוח אלמנטרי בחיפה מועברים על ידי טובי המרצים בכל תחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. בהתאם לכך, המכללה שלנו מעניקה לכם הכשרה מקיפה ועוזרת לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה. אנחנו המכללה עם מסלול הלימודים המקיף ביותר בתחום ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

 

קורס סוכן ביטוח רכב

 

לימודי ביטוח אלמנטרי, עבור מי הם מתאימים?


לימודי ביטוח אלמנטרי מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד כסוכן ביטוח ורוצה לעבור את ההכשרה הנדרשת בהצלחה. אנחנו מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים ומקנים לכם כלים פרקטיים לעבודה בתחום. ביטוח אלמנטרי הלימודים מתקיימים ללא תנאי קבלה מוקדמים והם נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר סיום ההכשרה המעשית וכל המבחנים הנדרשים המכללה שלנו עוזרת לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות בוגרי המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו בו תמצאו הצעות עבודה מעולות מכל החברות המובילות בארץ.

איך נרשמים ללימודי ביטוח אלמנטרי?


מעוניינים להירשם למסלול ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.