לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. כל זוג צעיר שמעוניין לקחת משכנתא נדרש לייעוץ מקצועי על מנת להשיג את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה. ייעוץ משכנתאות עוזר לאלפי לקוחות מדי שנה, להגשים את החלום שלהם לרכישת דירה. יועצי משכנתאות יושבים ביחד עם הלקוחות ובודקים לעומק את יכולת ההחזר החודשית שלהם, מנסחים עבורם את הבקשה עבור הבנקים ובונים את תמהיל המשכנתא המתאים.


בניגוד לייעוץ השקעות וניהול תיקים, יועצי משכנתאות אינם נדרשים להסמכה רשמית מטעם המדינה על מנת לעסוק בתחום. אבל, הם צריכים ניסיון מתאים בשביל להתקבל לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. הדרך הטובה ביותר לרכוש ניסיון מקצועי היא על ידי קורס יועצי משכנתאות מומלץ המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום.

 

רישיון ייעוץ משכנתאות

 

 

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר


קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות בתחום. במסגרת הלימודים וההכשרה המקצועית, תרכשו את כל הכלים הנדרשים בשביל להעניק ללקוחות שלכם שירות מקיף ואיכותי. במהלך הקורס תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ותרכשו כלים פרקטיים לחישוב תמהיל המשכנתא המתאים.


הלימודים בתחום מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם והם מתקיימים ללא תנאי קבלה מוקדמים. משך הקורס הוא חמישה עשרה מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. כמו כן, אתם זכאים לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים עם יועץ משכנתאות בכיר. הקורס מתקיים באופן פרונטלי בסניף שלנו בתל אביב או באופן דיגיטלי.

הרשמה ללימודים במכללת אורין שפלטר


קורס ייעוץ משכנתאות הוא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע מבוקש בארבעה חודשי לימוד בלבד! מעוניינים לקבל מידע נוסף על הקורס ועל מועדי ההרשמה? רוצים להירשם ללימודים במכללה? אין יותר פשוט מכך! התקשרו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.