לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להשקיע בתחום. הקורס מתאים במיוחד עבור משקיעים עם כסף פנוי שאינם מכירים את השוק לעומק. כמו כן, קורס השקעות נדל"ן מתאים עבור יזמים בתחילת דרכם ואנשי מקצוע נוספים המעוניינים לעבוד בתחום.


המחיר של הקורס נקבע מתוך מחשבה רבה בנוגע ליכולות הכלכליות של הסטודנטים. המחיר המלא של הקורס מתעדכן מדי סמסטר, ותוכלו לקבל פרטים נוספים על המחיר בשיחת טלפון ליועצי המכללה.


מדובר בקורס השקעות ומינוף נדל"ן פרקטי הסוקר את כל ההשקעות הקיימות כיום בשוק ומקנה לכם כלים פרקטיים לניתוח של עסקאות נדל"ן. הלימודים מתקיימים ללא רקע מוקדם והם פתוחים עבור כולם. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

 

קורס נדל

 

מבנה הלימודים בקורס השקעות נדל"ן


קורס השקעות נדל"ן מונה חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תכירו את כל התיאוריה ומערכת המושגים הרלוונטית עבור התחום, תרכשו ידע תיאורטי בנוגע לכל סוגי העסקאות הנמצאות כיום בשוק הנדל"ן וכלים פרקטיים לביצוע של עסקאות נדל"ן בפועל.


קורס השקעות נדל"ן מאפשר לכם להכין את עצמכם להשקעות מניבות ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעשות זאת בהצלחה יתרה! במסגרת הקורס תקבלו ספר לימוד מקיף המכיל את כל מצגות הלימוד וחומרי עזר רבים נוספים, לרבות חוברת תרגול המכילה עשרות תרגילים ופתרונות. הקורס שלנו מועבר על ידי מגוון מרצים מובילים מעולם הנדל"ן בעלי ניסיון מקצועי המגיע מן השטח.

מעוניינים להירשם לקורס השקעות נדל"ן?


קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר הוא הקורס המקיף ביותר בתחום עם חלק מיוחד המוקדש כולו להשקעות אלטרנטיביות ונדל"ן בחו"ל בדגש על ארה"ב ויוון. מעוניינים לקבל פרטים נוספים על הקורס ועל תכני הלימודים? רוצים לקבל את הסילבוס המלא? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.