לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס קריפטו למתחילים במכללת אורין שפלטר מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים להשקעה במטבעות דיגיטליים. מכללת אורין שפלטר אינה מציעה קורס קריפטו פרונטלי אלא קורס קריפטו דיגיטלי שנועד עבור משקיעיים בתחילת דרכם, ואנשים המעוניינים להכיר את התחום של מסחר במטבעות דיגיטליים.


הקורס מתאים לאנשים מרקע שונה ועם רמות ניסיון שונות, החל מאנשים שאינם מכירים כלל את תחום הקריפטו והמטבעות הדיגיטליים, ועד אנשים שכבר התחילו לסחור בתחום. הקורס מספק עבורכם ידע מקיף והבנה של כל עולם המטבעות הקריפטוגרפים, כולל כל מערכת המונחים הנדרשת להבנת התחום. קורס מסחר בקריפטו מעניק לכם גם כלים פרקטיים להשקעות מניבות ומאפשר לכם לסחור במטבעות דיגיטליים בצורה חכמה.


הקורס שלנו בנוי משלושה חלקים, בחלק הראשון נלמד על יסודות התכנון הפיננסי ועולם הקריפטו. בחלק זה נבין את המקום של מטבעות דיגיטליים בעולם ההשקעות של ימינו. בחלקו השני של הקורס, בניית תיק השקעות קריפטו לטווח ארוך, נרכוש את הכלים הפרקטיים הנדרשים לבניית תיק השקעות במטבעות דיגיטליים. בחלקו השלישי והאחרון, מסחר בשוק הקריפטו וניתוח טכני, נלמד בצורה מעמיקה על ניהול סיכונים.

 

קורס קריפטו פרונטלי

 

אילו תכנים לומדים בקורס קריפטו?


קורס קריפטו מתחיל עם סקירה מקיפה של כל ההיסטוריה של שוק הקריפטו והמטבעות הדיגיטליים. במהלך הקורס תלמדו על כל הגורמים המשפיעים על מחירי הקריפטו ועל המגמות הנוכחיות בשוק המטבעות הדיגיטליים. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע פרקטי בטכניקות מסחר מגוונות כגון ניתוח טכני וניתוח טכנולוגי, ולהעניק לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים בהשקעות בתחום. כמו כן, אנחנו מספקים עבורכם כלים לניהול סיכונים בעת מסחר במטבעות דיגיטליים בדגש על קריפטו.

מעוניינים להירשם ללימודי קריפטו במכללה?


לימודי קריפטו במכללת אורין שפלטר מעניקים לכם הזדמנות יוצאת דופן לרכוש ידע תיאורטי ופרקטי בכל עולם המטבעות הדיגיטליים. מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של תוכנית הלימודים שלנו? רוצים לדעת איך נרשמים למכללה? אין יותר פשוט מכך! אתם מוזמנים עוד היום להתקשר אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לענות על כל שאלה שלכם.


רוצים להתחיל לסחור במטבעות דיגיטליים? אז למה אתם מחכים! הירשמו עוד היום לקורס קריפטו מומלץ שלנו שיעניק לכם את כל הכלים הנדרשים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.