לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר כוללים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים והם כוללים את קורסי ההכנה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד ועוד שני קורסים עבור המבחנים המקצועיים. במהלך הלימודים אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע שבאים מן השטח.

מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני


המסלול הפנסיוני מתקיים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית בהתאם לצרכי הסטודנט. אצלנו ניתן ללמוד את כל הקורסים הנדרשים במתכונת מקוונת! לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי במכללה כוללים סימולציות ותרגולים והם מקיפים באופן מעמיק את כל החומר התיאורטי הנדרש עבור הלימודים. לרשות הסטודנטים שלנו עומד אתר התרגול של המכללה עם עשרות שאלות ופתרונות. בסיום הלימודים וההכשרה המעשית שאורכה חצי שנה, אנחנו עוזרים לבוגרי המכללה למצוא עבודה בתחום.

 

לימודי ביטוח פנסיוני כמה זמן?

 

איפה עובדים סוכני ביטוח פנסיוניים?


סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים במסגרת סוכנויות הביטוח השונות ברחבי הארץ בדרך כלל כעצמאים. בתחום הפנסיוני תוכל לעבוד גם כיועצים או כמשווקים. יועצים פנסיוניים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים ומעניקים שירותי ייעוץ מקיפים ללקוחות בנוגע לניהול החסכונות הפנסיוניים שלהם. המשווקים מורשים לשווק מוצרי ביטוח ללקוחות מטעם חברת הביטוח שבמסגרתה הם עובדים. המסלול עבור סוכני ביטוח, יועצים ומשווקים הוא אותו מסלול תיאורטי השוני הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור העבודה. במסגרת שירותי הייעוץ שלנו אנחנו עוזרים לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים עבורכם.

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני במכללה?


מעוניינים לקבל את תוכנית הלימודים המלאה עבור לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר? מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח אונליין במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לשירותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.