לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השכלה פיננסית למתחילים היא אחד הדברים החשובים ביותר עבור ההתנהלות הכלכלית שלנו. בתחומי הביטוח והמשכנתאות ובתחומי ידע נרחבים הקשורים לעולם הפיננסי כגון השקעות בשוק ההון וניהול משק הבית, השכלה פיננסית היא עניין משמעותי ביותר.


בתחומי ידע מורכבים, אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני, דואגים לספק עבור הלקוחות את כל המידע הנדרש עבורם. בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, סוכני ביטוח מספקים מענה ללקוחות בנוגע לכיסויים הביטוחיים הנדרשים והפוליסות המתאימות. בשוק ההון יועצים ומשווקים ומנהלי תיקים, עוזרים ללקוחות לנהל את כל ההשקעות ומספקים עבורם את כל המידע הנדרש עבור כך. בחלק מהמקרים אנשים מעוניינים לנהל את ההשקעות שלהם בעצמם או להשקיע במטבעות דיגיטליים באופן עצמאי, ולכן קורס בסיסי בהשכלה פיננסית עם דגש מיוחד על התחום הנדרש, יכול בהחלט לעזור לכם להשקיע בצורה בטוחה.

 

השכלה פיננסית למתחילים

 

לימודי השכלה פיננסית במכללת אורין שפלטר


מכללת אורין שפלטר מלמדת עשרות קורסים והכשרות מעשיות בתחום ההשכלה הפיננסית עבור אנשי מקצוע בתחום או אנשים המעוניינים לרכוש כלים בשביל לנהל בצורה חכמה את החסכונות שלהם. הלימודים במכללה כוללים קורס מעולה בייעוץ משכנתאות, עבור סטודנטים המעוניינים לעבוד בתחום במסגרת הבנקים, במוסד פיננסי מתאים או כעצמאים. כמו כן, אנחנו מלמדים את כל קורסי הכנה בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר ומסלול מיוחד בייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. אחד הקורסים האטרקטיביים ביותר אצלנו במכללה הוא קורס קריפטו המכין אתכם בצורה מלאה להשקעות במטבעות דיגיטליים.

איך נרשמים ללימודים במכללה?


מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? לא יודעים איזה קורס מתאים במיוחד עבורכם ואתם זקוקים לייעוץ בנושא? התקשרו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לשרת אתכם ולעזור לכם בנוגע להרשמה או הבחירה הנכונה של מסלול הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.