לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי משכנתאות אינם נדרשים לרישיון מטעם המדינה. אבל, ללא רקע והשכלה בתחום הם לא יוכלו להשתלב בקלות במעגל העבודה. אחת הדרכים היעילות ביותר לרכוש את כל הכלים הנדרשים עבור עבודה כיועצי משכנתאות היא ללמוד קורס מקצועי בתחום.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס ייעוץ משכנתאות המכיל את כל החומר התיאורטי הנדרש לעבודה, עם דגש מרכזי על הצד הפרקטי של המקצוע. אצלנו תלמדו הלכה למעשה איך לבצע חישובים בנוגע לתמהיל המשכנתא המתאים ותתנסו בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבון משכנתא ובדיקת זכאות.


הלימודים במכללה מעניקים לכם בסיום הקורס תעודת סיום קורס יועץ משכנתא. בשביל לעבור את הקורס בהצלחה תצטרכו לעבור מבחן מסכם ולהגיש עבודת סיום קורס.

 

רשיון יועץ משכנתאות

 

איפה עובדים יועצי משכנתאות?


יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה להגשים את החלום לרכישת דירה. במהלך העבודה של יועצי המשכנתאות הם מנסחים את הבקשות לבנקים עבור הלקוחות ועוזרים להם לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים.


קורס יועצי משכנתאות מומלץ מאפשר לכם בזמן של ארבעה חודשי לימוד בלבד לרכוש את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. מדובר בקורס ייחודי המאפשר לכם לרכוש ניסיון פרקטי תוך כדי הלימודים בתחום. במהלך הלימודים תתלוו ליועץ משכנתאות בתחום במהלך פגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ.


תוכנית הלימודים העשירה שלנו כוללת הרצאות פרונטליות, תרגולים, סימולציות, דיונים, פרקטיקום והדרכה. מדובר בתוכנית המקיפה ביותר מבין כל התוכניות בתחום המוצעות במכללות השונות ברחבי הארץ.

הרשמה ללימודי ייעוץ משכנתאות


רוצים לקבל את הסילבוס המלא עבור קורס יועצי משכנתאות? מעוניינים להירשם ללימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.