לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


רפרנט ביטוח הוא חוליה מרכזית בכל חברת ביטוח או סוכנות ביטוח. תפקידו העיקרי הוא לספק תמיכה מקיפה ללקוחות ולעזור לסוכני ביטוח לנהל את כל העבודה המשרדית. רפרנט ביטוח אחראי על קבלת פניות מלקוחות, ועזרה בפתרון בעיות, כולל מענה על כל שאלות הלקוח. הרפרנטים מספקים ללקוחות מידע על סוגי הביטוחים השונים שהחברה מציעה ועל הפוליסות הקיימות. הרפרנטים מנהלים את תהליך התביעות של החברה מול הלקוחות ודואגים לכל המסמכים הנדרשים עבור הטיפול בתיקים השונים. מדובר בעבודה משרדית חשובה שעוזרת לסוכני הביטוח להתנהל באופן יעיל ואפקטיבי.


רפרנט ביטוח צריך להיות בעל ידע נרחב בתחום הביטוח הספציפי שבו הוא עובד. כמו כן, עליו להיות בעל יכולות תקשורת מצוינות, יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות. רפרנט ביטוח חיים מתמחה במיוחד בכל הנושא של ביטוחי חיים וביטוחים שונים הקשורים לתחום. לצורך העבודה בתחום תדרשו לתעודת בגרות או השכלה מקצועית בתחום הביטוח. כמו כן, ניסיון של שנה לפחות בתחום הביטוח יכול להוות יתרון.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס יסודות הביטוח מעולה עבור רפרנטים בתחום הביטוח המכשיר אתכם לעבודה בתחום.

 

רפרנט ביטוח חיים

 

קורס רפרנט ביטוח במכללת אורין שפלטר


קורס רפרנט ביטוח כללי במכללת אורין שפלטר מתקיים במשך עשרים וארבעה מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הלימודים תלמדו את כל הנושאים הקשורים לניהול משרדי ביטוח אלמנטרי. במהלך הקורס תלמדו איך לעבוד מול לקוחות, לטפל במערכות, טפסים ועוד נושאים רבים נוספים. הידע הפרקטי המקיף שתרכשו אצלנו במכללה, ישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בתחום. הלימודים מתקיימים ללא תנאים מוקדמים והם פתוחים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום.

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?


מעוניינים להירשם לקורס רפרנט ביטוח כללי במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעזור לכם עם העניין.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.