לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אנחנו לא יכולים לספק עבורכם את המספר המדויק של יועצי המשכנתאות העובדים כיום בישראל, מדובר בהערכה של כמה אלפים בהתאם לרישום בבנקים. אבל, אנחנו בהחלט יכולים לעזור לכם להצטרף אל אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה.


קורס ייעוץ משכנתאות של מכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה ומכשיר אתכם בצורה פרקטית לעבודה בתחום. בסיום הקורס אנחנו בטוחים שתדעו איך לנסח את הבקשות עבור הבנקים ולבנות תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות העתידיים שלכם. כמו כן, אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו כלים להתאמת המשכנתא לכלכלת המשפחה, ומציידים אותם בידע תיאורטי נרחב בנוגע לכל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. מדובר בקורס מקיף ויסודי המאפשר לכם בארבעה חודשים בלבד לרכוש מקצוע מבוקש. הלימודים מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים ארבע שעות אקדמיות למפגש.

 

כמה יועצי משכנתאות יש בישראל?

קהל יעד עבור קורס יועצי משכנתאות


קהל היעד עבור קורס יועצי משכנתאות הוא כל מי שמעוניין לעבוד כיועץ משכנתאות במסגרת הבנקים, מוסד פיננסי מתאים או באופן עצמאי. קורס יועץ משכנתא מתאים במיוחד עבור משקיעים ומתווכי נדל"ן המעוניינים לתת שירות נוסף ללקוח, משקיעים ויזמים בתחום הנדל"ן המעוניינים למנף את כספם, סוכני ביטוח המוכרים פוליסות ביטוח המעוניינים לתת שירות נוסף ללקוחות קיימים ולרכוש לקוחות חדשים. בנוסף לכך, הלימודים מתאימים עבור רוכשי דירה או בעל דירה הקיימת עליה משכנתא, שמעוניינים לרכוש ידע וכלים מתאימים בתחום.

הרשמה ללימודים במכללה


מעוניינים ללמוד ייעוץ משכנתאות? רוצים לעבוד באחד התחומים החמים ביותר בשוק העבודה? יש לכם עסק עצמאי בתחום הפיננסי והביטוח ואתם מעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. אתם מוזמנים עוד היום להירשם לקורס ייעוץ משכנתאות מומלץ במכללת אורין שפלטר. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לענות לכם על כל שאלה ולעזור לכם עם תהליך ההרשמה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.