לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רכישת דירה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיים. כיום, במדינת ישראל כל זוג צעיר המעוניין לרכוש דירה, עומד בפני החלטה משמעותית שתשפיע על כל מהלך החיים. רכישת דירה דורשת השקעה כספית גדולה, והדרך הטובה ביותר לממן זאת היא כמובן באמצעות לקיחת משכנתא. אבל, בשביל לעשות זאת בצורה נכונה צריך להתייעץ עם איש מקצוע מומחה לעניין.


ייעוץ משכנתאות הוא שירות המסייע לאנשים לקבל את המשכנתא הטובה ביותר עבורם. יועץ משכנתאות מכיר את תנאי השוק, ויש לו את הידע והניסיון הדרושים כדי לעזור ללקוחות למצוא את ההלוואה המתאימה להם ביותר. בשביל לעבוד בתחום היועצים נדרשים להבין לעומק את כל מסלולי המשכנתא הנפוצים כיום בשוק, ולהיות מסוגלים לבצע את כל החישובים הנדרשים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי קורס ייעוץ משכנתאות.

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר


קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מכין אתכם לאחד המקצועות המעניינים ביותר בשוק התעסוקה. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות להגשים את החלום לקניית דירה. הם מנסחים עבורם את הבקשות לבנקים ובונים את תמהיל המשכנתא המתאים. במהלך הקורס שלנו תלמדו על כל הדרכים לחשב את תמהיל המשכנתא עבור הלקוחות ועל התנהלות מול הבנקים. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע פרקטי שיעזור לכם להתמודד עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה עם לקוחות.

איך להיות יועץ משכנתאות?

קורס יועצי משכנתאות, תוכנית לימודים והרשמה


קורס יועצי משכנתאות מומלץ, מורכב מפגשים מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות. במהלך הקורס המשתתפים מקבלים שאלות רבות לתרגול ובסוף הקורס הם נדרשים לעבור בחינה ולהגיש עבודת סיכום, על מנת לקבל תעודת סיום מטעם המכללה. במהלך הקורס הסטודנטים זכאים זכאים לשני מפגשים עם יועצים ותיקים על מנת לקבל תמונה של מלאה של מהלך פגישה מול לקוח ובנקאי.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.