לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

עולם הקריפטו הוא עולם דינמי ומשתנה, והוא מציע הזדמנויות רבות להשקעה ורווחים. עם זאת, זהו גם עולם מסוכן, שבו ניתן להפסיד הרבה כסף אם לא משקיעים זמן בלימוד מעמיק של התחום. קורס קריפטו למתחילים הוא דרך מצוינת לרכוש את הידע והכלים הדרושים כדי להצליח בעולם הקריפטו. קורס טוב מכסה את כל הנושאים החשובים, החל מטכנולוגיית הבלוקצ'יין ועד אסטרטגיות מסחר.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס מסחר בקריפטו, המקיף את כל הנושאים הנדרשים עבור השקעות בתחום. הקורס מתחיל עם לימוד מעמיק של כל המושגים הנדרשים, כולל היכרות עם מושגי הבסיס כגון ביטקוין ובלוקצ'יין. בשלבים הראשונים של הקורס נעבור על כל המונחים ונבין את השפה של עולם ההשקעות במטבעות דיגיטליים.

קורס קריפטו מומלץ

קורס מסחר בקריפטו במכללת אורין שפלטר


קורס מסחר בקריפטו במכללת אורין שפלטר מנגיש עבורכם את עולם הקריפטו בצורה פשוטה ומאפשר לכל אחד ואחת מכם להשקיע בתחום. במהלך הקורס נכיר את כל הזדמנויות ההשקעה בקריפטו ובמטבעות דיגיטליים העומדות בפניכם. בנוסף לכך, נלמד על הרגולציה בתחום ועל ניהול סיכונים מתקדם. הקורס שלנו שם דגש מרכזי על הצד הפרקטי של מסחר במטבעות דיגיטליים. בהתאם לכך, מרצה הקורס איתי רוזנטל הוא אחד המומחים הגדולים ביותר בתחום, מתכנן פיננסי מוסמך, CFP.


איך לסחור במטבעות דיגיטליים


מטבעות דיגיטליים הם סוג של כסף דיגיטלי המאוחסן במחשבים. הם אינם מונפקים על ידי ממשלות או בנקים, אלא על ידי רשתות מבוזרות. רשתות אלו פועלות על טכנולוגיית הבלוקצ'יין, המאפשרת העברת כספים בצורה מאובטחת ובלתי ניתנת לזיוף. המטבע הדיגיטלי הידוע ביותר הוא הביטקוין, שהוצג לראשונה בשנת 2009. מאז הופעת הביטקוין, הופיעו מטבעות דיגיטליים רבים נוספים, כגון את'ריום, לייטקוין, ריפל ועוד. בשביל לדעת איך לסחור במטבעות דיגיטליים ואיך לבצע כרייה של מטבעות, צריך להבין איך דברים עובדים בפועל. בדיוק בשביל זה יש לנו עבורכם קורס קריפטו המכיל גם מבוא מעמיק למטבעות דיגיטליים, המאפשר לכם בסיום הקורס להשקיע בצורה בטוחה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.