לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימוד קורס ביטוח פנסיוני הם לימודי תעודה סוכן ביטוח הכנה למבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה עובר סוכני ביטוח פנסיוניים כוללת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, הסטודנטים נדרשים לעבור הכשרה מעשית של חצי שנה. לאחר סיום כל המבחנים וההכשרה המעשית, תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. במכללה שלנו אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים ומכינים אתכם בצורה מלאה לעבודה פרקטית בתחום. בהתאם לכך, אנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח.

תנאי קבלה ללימודי ביטוח פנסיוני


לימודי סוכן ביטוח פנסיוני מתקיימים ללא תנאים מקדימים. הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לדרישות הסטודנט. הלימודים אורכים בין שנה וחצי לשנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.


המכללה שלנו מעניקה לסטודנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים לעבור את המבחנים בהצלחה. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינות ובתוכנית הלימודים המקיפה ביותר. כמו כן, בסיום הלימודים וההכשרה המעשית המכללה עוזרת לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות חדשות מדי יום.

לימוד קורס ביטוח פנסיוני


מעבר להכשרה שלנו בביטוח פנסיוני, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור ביטוח אלמנטרי וקורסים מקצועיים עבור חתמי ביטוח ורפרנטים. במהלך ההכשרות המעשיות שלנו אנחנו שמים דגש מיוחד על פרקטיקה והכשרה לעבודה בתחום. הקורסים עבור רפרנטים וחתמי ביטוח מכשירים אתכם לעבודה תוך כמה חודשים בלבד!

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?


מעוניינים לקבל מידע נוסף על הקורסים וההכשרות המעשיות שלנו? מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני במכללה? רוצים לקבל פרטים על קורס ייעוץ פנסיוני אונליין או חתמי ביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.