לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם קורס מסחר בקריפטו הפותח בפניכם דלת להשקעות מניבות בתחום. הקורס המקיף והיסודי שלנו מתחיל עם לימוד של כל המושגים הנדרשים עבור התחום, כולל היכרות עם מושגי הבסיס כגון ביטקוין ובלוקצ'יין. בשלב הראשון של הקורס נעבור על כל המונחים הנדרשים ונבין את השפה של עולם ההשקעות במטבעות דיגיטליים.


המטרה שלנו היא להנגיש עבורכם את עולם הקריפטו בצורה פשוטה ולאפשר לכל אחד ואחת מכם להשקיע בתחום. במהלך קורס ניהול השקעות נכיר את הזדמנויות ההשקעה העומדות בפניכם, נלמד על הרגולציה בתחום ועל ניהול סיכונים מתקדם. הקורס שלנו שם דגש מרכזי על הצד הפרקטי של מסחר במטבעות דיגיטליים. בהתאם לכך, מרצה הקורס איתי רוזנטל הוא אחד המומחים הגדולים ביותר בתחום, מתכנן פיננסי מוסמך, CFP.

 

קורס מסחר בקריפטו

קורס מסחר בקריפטו, מבנה מסלול הלימודים


קורס מסחר בקריפטו מורכב משלושה שלבים. בשלב הראשון של התוכנית תלמדו על יסודות התכנון הפיננסי ועולם הקריפטו. במהלך השלב הראשון של הלימודים, תרכשו הבנה רחבה בנוגע לכל הרעיונות והפיתוחים העומדים בבסיסו של עולם הקריפטו והבלוקצ'יין. שלב זה הוא שלב ההכנה למסחר בשוק הקריפטו, תוך הבנה מעמיקה של היחס בין שוק הקריפטו לבין השווקים של המערכת הפיננסית הנוכחית. בשלב השני של תוכנית הלימודים, תלמדו איך לבנות תיק השקעות קריפטו לטווח ארוך. בשלב השלישי והאחרון תלמדו איך לבצע מסחר בשוק הקריפטו על ידי שילוב בין ניתוח טכני וניהול סיכונים.

הרשמה לקורס מסחר בקריפטו


מעוניינים להירשם לקורס ייעוץ השקעות אונליין? רוצים לקבל את הסילבוס המפורט של הקורס ואת מועדי ההרשמה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. קורס מסחר בקריפטו הוא הקורס היחידי בארץ, המקיף באופן יסודי ומעמיק את כל הנושאים הנדרשים עבורכם לניהול תיק השקעות בתחום. אל תפספסו הזדמנות להצלחה! הצטרפו אלינו עוד היום למסלול הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.