לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אנשים רבים תוהים לעצמם תוך כמה זמן ניתן להשלים לימודי ייעוץ משכנתאות. התשובה עשויה להיות מפתיעה למדי. הקורס שלנו מאפשר לכם לרכוש מקצוע חדש תוך ארבעה חודשים בלבד. קורס ייעוץ משכנתאות מאפשר לכל אדם באשר הוא ללמוד את הדיסציפלינה המרתקת הזאת בתנאים מותאמים ונוחים. בוגרי הקורס רוכשים ידע נרחב וכלים פרקטיים, המאפשרים להם לסייע ללקוחותיהם, ליצור תמהיל משכנתא המותאם לצרכים של כל לקוח. במסגרת הלימודים נלמדים בהרחבה כל מסלולי המשכנתא הקיימים כיום בשוק. מעבר לכך, משתתפי הקורס מתנסים במחשבוני משכנתא ובדיקת זכאות לצורך כל החישובים הנדרשים.


מטרת הקורס הינה הכשרה של אנשי מקצוע בתחום, שתאפשר לכם ליישם את הידע שלכם באופן מעשי. במסגרת קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ ניתנות מטלות שונות על מנת לחזק את החומר הנלמד, ובסופו של הקורס מתקיים מבחן מסכם. בתום הגשת המטלות ועמידה בהצלחה במבחן, משתתפי הקורס מקבלים תעודה מטעם המכללה המעידה עליהם שמעתה ואילך הם יכולים לשמש כיועצי משכנתאות.

 

לימודי ייעוץ משכנתאות כמה זמן?

היכן תוכלו לעבוד בתור יועצי משכנתאות?


יועץ משכנתאות הפך לאחד המקצועות הנדרשים והאטרקטיביים בעולם הדינמי של ימינו. לפיכך, בתור בוגרי הקורס הנכם יכולים לתת שירות מקצועי לעשרות אלפי אנשים, שמחפשים אנשי מקצוע בתחום. נכון להיום, כל אדם, זוג או משפחה העומדים לפני רכישת נכס, מתייעצים עם יועץ משכנתאות, על מנת שזה יוכל לסייע להם בקבלת ההחלטות הנכונות


בתור יועצי משכנתאות תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים או לסירוגין תחת מוסדות פיננסיים המספקים שירותים בתחום. אם תבחרו בכך, תוכלו תמיד לעבוד כיועצים עצמאים. הדבר נכון במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, שבדרך זו יכולים בקלות להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם ובהתאם את ההכנסה שלהם.

מהם תנאי הקבלה ללימודי ייעוץ משכנתאות


למרבה המזל, אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים. אנו לא דורשים פסיכומטרי לצורך הרישום ללימודים. קורס יועץ משכנתא פתוח לכל איש ואישה המעוניינים ללמוד את התחום ולרכוש מקצוע חדש לחיים תוך ארבעה חודשים בלבד.


מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.