לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קבלת רישיון פנסיוני דורשת לימודים והסמכה מיוחדת. ההסמכה כוללת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מהם במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. רישיון זה חשוב כדי להבטיח שסוכני הביטוח הפנסיוניים, מקבלים את ההכשרה המתאימה והידע הנדרש, בשביל לעבוד בתחום. בנוסף למבחנים הנדרשים, תצטרכו לעבור גם סטאז' של חצי שנה.

לאחר קבלת הרישיון, ניתן להתחיל לעבוד בתחום כסוכני ביטוח, יועץ פנסיוני עצמאי או כחלק מצוות יועצים בסוכנות פיננסית או חברת ביטוח, ובשיווק פנסיוני.

מסלול לימודים בביטוח פנסיוני


מסלול הלימודים אותו אנו מציעים מעניק לבוגרי קורס סוכן ביטוח את כל הידע הדרוש, על מנת להפוך לסוכני ביטוח פנסיוניים, יועצים ומשווקים. במסגרת הקורסים מושם דגש רב על הרובד התאורטי, הכולל את כל החומר הנדרש עבור המבחנים.


במהלך לימודי ביטוח אלמנטרי נלמדות אסטרטגיות שונות, המעניקות ללומדים את כל הכלים המתאימים עבור עבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, הקורס נותן מענה מלא ומקצועי בכל הנוגע לאספקטים המשפטיים העומדים בבסיס הביטוח הפנסיוני, לרבות דיני עבודה, צוואות, ביטוח לאומי והעברת נכסים בין דורית.


חשוב להבין, כי תחום הביטוח הפנסיוני הינו תחום שנמצא בתנופה. בשנים האחרונות קיים ביקוש רב לאנשי מקצוע בתחום, יועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים.

 

רישיון פנסיוני לימודים

ייעוץ פנסיוני


לימודי סוכן ביטוח פנסיוני עבור יועצים פנסיוניים במסגרת מכללת אורין שפלטר, בנויים על למידה אפקטיבית של חומר הלימוד עבור המבחנים. אנחנו שמים דגש רב על יישום החומר באמצעות תרגול רב. במסגרת זו, משתתפי הקורס מקבלים גישה בלתי מוגבלת למפגשים מצולמים הזמינים עבורם מסביב לשעון, במהלכם הם יכולים לצפות בחומר הנלמד ובתרגולים הרבים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.


מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.