לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי נדל"ן ויזמות מתאימים במיוחד עבור משקיעים עם כסף פנוי להשקעה, המעוניינים להכיר את השוק לפני שהם נכנסים לעובי הקורה. במסגרת ההכשרות המעשיות שלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו קורס מיוחד בהשקעות נדל"ן. מדובר בקורס בסיסי שאינו דורש ידע מוקדם, והוא מקנה לכם ידע ראשוני בנוגע לכל המסלולים להשקעה הנמצאים כיום בשוק.


הקורס מלמד אתכם הלכה למעשה איך לבצע השקעות נדל"ן בפועל, ואיך למנף את הכסף שלכם בצורה מתאימה. במהלך הקורס אנחנו מתמקדים בהתאמת ההשקעה למשקיע ומבררים ביחד אתכם מהם אפיקי ההשקעה המתאימים ביותר עבור הכסף הפנוי שברשותכם, והאופי שלכם כמשקיעים.

קורס השקעות נדל"ן


קורס השקעות נדל"ן אונליין מועבר על ידי טובי המרצים בתחום, עורכי דין ומקצוענים שבאים מתחום הנדל"ן עם ניסיון רב שמגיע מן השטח. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים והוא מונה חמישה עשר מפגשים בלבד בני שלוש שעות למפגש. בחלקו הראשון של הקורס נתמקד בכל התיאוריה והמושגים הנדרשים לצורך הבנת התחום על בוריו. בחלק השני נעבור על כל סוגי העסקאות המתבצעות בשוק הנדל"ן בארץ ובחו"ל. בסיום הקורס נתמקד בצדדים הפרקטיים של המקצוע ונרכוש ניסיון מעשי בביצוע עסקאות בפועל.

לימודי נדל


קורס השקעות נדל"ן הוא קורס ייחודי הפותח לפניכם שער לעולם ההשקעות, המאפשר לכל אחד ואחת מכם למצוא את הכיוון המתאים ביותר עבורם. במהלך הלימודים אנחנו עובדים באופן אישי עם כל סטודנט ומעניקים לכם סט כלים עדכני ופרקטי להשקעות מניבות בפועל.

הרשמה ללימודים במכללת אורין שפלטר


רוצים לקבל פרטים נוספים על קורס השקעות נדל"ן ועל קורסים נוספים של המכללה? מעוניינים להירשם ללימודים במכללת אורין שפלטר? התקשרו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.