לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משקיעים רבים שיש בידם כסף פנוי, מחפשים אחרי אפיקי השקעה בטוחים ומכניסים. אחד מאפיקי ההשקעה היציבים ביותר, הם כמובן השקעות נדל"ן. בשביל להשקיע בצורה חכמה, אתם צריכים להכיר את כל המאפיינים של השוק, ואת האופי שלכם כמשקיעים. בקורס השקעות נדל"ן אתם רוכשים כלים מעשיים לניתוח של עסקאות בפועל, ותוך כדי הלימודים אתם מוצאים את אפיק ההשקעות המתאים ביותר עבורכם.

האם כדאי ללמוד השקעות נדל

מה לומדים בקורס השקעות נדל"ן?


במהלך קורס השקעות נדלן מומלץ נעבור אתכם על כל סוגי ההשקעות הנמצאות כיום בשוק, נדל"ן יזמי, אקזיט ופליפ ועסקאות רבות נוספות. כמו כן, נתמקד גם בכל התחום של מימון עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, ונרכוש ידע בנוגע לכל החוקים והתקנות בתחום.


המטרה שלנו היא להקיף את תחום הנדל"ן כולו ואת התחומים הרלוונטיים המשיקים לו. בהתאם לכך, המכללה שלנו עובדת עם מרצים מעולים מתחום הנדל"ן שבאים מן השטח, המעניקים לכם ידע תיאורטי ופרקטי ממדרגה ראשונה. קורס איכותי ומקצועי בהשקעות נדל"ן, מאפשר לכם להשקיע בצורה חכמה ולהרוויח מדי חודש בחודשו הכנסה פסיבית מהנכס.

מהם תנאי הקבלה עבור קורס השקעות נדל"ן?


קורס השקעות נדל"ן מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מתאים עבור כל אחד מכם המתעניין בעולם הנדל"ן. מדובר בקורס בסיסי המיועד עבור משקיעים המעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן כגון רכישת דירה, משרד או כל נכס אחר, או כל מי שמעוניין לעבוד כיזם או כמנהל פרויקטים בתחום. במידה ואתם רוצים להתמחות בתחום הנדל"ן בעתיד, תוכלו תמיד לעשות את הקורס שלנו עבור בחינת הסמכה בתיווך נדל"ן. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לבחינה, ועוברים אתכם לעומק על כל החומר הנדרש.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורסים בתחום הנדל"ן? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.