לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשביל לענות על השאלה האם כדאי ללמוד ביטוח פנסיוני, קודם כל צריך לדעת שמדובר בתחום שדורש הכשרה של בין שנה וחצי לשנתיים. במידה ואתם מעוניינים לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים, יועצים או משווקים פנסיוניים, אנחנו ממליצים לכם על קורסי ההכנה שלנו עבור המבחנים הנדרשים בשביל ההסמכה.


על מנת לעבוד בתחום תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה, ועוד שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. מסלול לימודי ביטוח אונליין שלנו הוא בהיקף של 670 שעות לימוד אקדמיות, והוא נמשך בדרך כלל כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר מעבר בהצלחה של ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל מיידית בסטאז' שאורכו חצי שנה.

האם כדאי ללמוד ביטוח פנסיוני?

במה עובדים סוכני ביטוח פנסיוניים?


בתחום הפנסיוני מסלול ההכשרה עבור סוכני ביטוח מתאים גם ליועצים ומשווקים פנסיוניים. במהלך לימודי תעודה סוכן ביטוח אתם עוברים את אותה הכשרה תיאורטית, השוני הוא באופי הסטאז' המתאים עבור כל אחד מהמקצועות. יועצים פנסיוניים בדומה ליועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, אך ניתן גם לעבוד כיועצים פנסיוניים עצמאים. היועצים מספקים ללקוחות ייעוץ אובייקטיבי בנוגע לחסכונות הפנסיוניים, קופות גמל, קרנות השתלמות ומכשירים פנסיוניים נוספים. המשווקים הפנסיוניים עובדים בדרך כלל בבתי השקעות, חברות הביטוח והסוכנויות. תפקידם של משווקי ביטוח פנסיוני הוא מתן מידע בנוגע למוצרים פנסיוניים ושיווק שלהם מטעם בית העסק במסגרתו הם עובדים. סוכני הביטוח הפנסיוניים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות על עמלת היקפים ועמלת נפרעים.

איך בוחרים את המסלול המתאים?


בשביל לבחור את המסלול המתאים אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם יועצי הלימודים של המכללה. בהתחשב בכך שהחומר התיאורטי זהה עבור שלושת המקצועות, תוכלו כמובן להחליט לפני הסטאז' מהו הכיוון המקצועי ההולם ביותר את הצרכים שלכם.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.