לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות הפך בשנים האחרונות, לאחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה. בהתאם לכך, מכללות שונות ברחבי הארץ, מציעות מסלולי לימוד בתחום להכשרת יועצי משכנתאות לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.


במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס מקיף ויסודי בתחום, המקנה לכם בסיומו תעודת ייעוץ משכנתאות מורשה. הקורס נמשך ארבעה חודשים, במשך חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס נסקור את כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ונעבור על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית לנוחיות הסטודנט. במהלך הלימודים תצרכו לכתוב עבודה מסכמת ובסיומם לעבור מבחן סיום מטעם המכללה.

תעודת ייעוץ משכנתאות

יועצי משכנתאות, לימודים והכשרה מעשית


תעודת יועץ משכנתאות פותחת עבורכם דלתות לעבודה בתחום ומאפשרת לכם לרכוש ניסיון מקצועי תוך כדי הלימודים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. מרצי המכללה מספקים עבורכם ידע תיאורטי ופרקטי ברמה הכי גבוהה שניתן. כמו כן, במהלך הלימודים תתלוו ליועץ משכנתאות בכיר בפגישת ייעוץ באחד הבנקים המובילים בארץ. המטרה שלנו היא לאפשר לכם לרכוש ניסיון פרקטי בעבודה בתחום, תוך כדי הלימודים.

מה תפקידם של יועצי משכנתאות?


יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשות עבור הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר עבורם. בהתאם לכך, הם עוברים עם הלקוחות על כל ההכנסות וההוצאות שלהן ובודקים מהי יכולת ההחזר הריאלית של הלקוח. היועצים צריכים להבין בכלכלת המשפחה ובכל הנושאים הרלוונטיים עבור התחום. בהתאם לכך, בקורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר אנחנו עוברים אתכם על כל הנושאים המשיקים לתחום.


מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום ויועצי הלימודים של המכללה יסייעו לכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.