לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רישיון עבור סוכני ביטוח אלמנטרים, דורש מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. ניתן כמובן ללמוד לכל המבחנים באופן עצמאי. אבל, אין תחליף ללימודים במכללה מקצועית.


במסגרת ההכשרה עבור סוכני ביטוח אלמנטרים, אנחנו מלמדים שישה קורסי הכנה עבור כל אחד מהמבחנים. ארבעה קורסים במקצועות היסוד ועוד שני קורסים מקצועיים. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את הסטאז' המתאים עבורם, ובסיום הלימודים וההכשרה המעשית למצוא עבודה בתחום. הלימודים במכללה נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים, וניתן ללמוד את התוכנית בצורה מקוונת או פרונטלית. מכללת אורין שפלטר מאפשרת לכם ללמוד את כל הקורסים הנדרשים עבור המבחנים אונליין.

רישיון סוכן ביטוח אלמנטרי

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


לימודי סוכן ביטוח פנסיוני מכינים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח, במסגרת החברות והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. בנוסף להכנה השלמה עבור המבחנים, אנחנו מקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה בתחום.


סוכני ביטוח אלמנטרי אחראים על כל התחום של ביטוחי רכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר בשורה ארוכה של ביטוחים, שכל אחד מאיתנו יצטרך לעשות במהלך החיים, ביטוח רכב ודירה וביטוחים רבים נוספים. בהתאם לכך, ישנו ביקוש רב לסוכני ביטוח אלמנטרים, והלימודים בתחום מאפשרים לכם לרכוש מקצוע לחיים. במהלך הקריירה המקצועית שלכם, תוכלו להוסיף עוד הכשרות נוספות ואף לעשות בנוסף לביטוח האלמנטרי, הכשרה נוספת בביטוח פנסיוני.

הרשמה ללימודים במכללה


אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. מעוניינים לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה? מעוניינים להירשם למסלול לימודי ביטוח אלמנטרי (גם בצפון)? אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.