לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה לפני העבודה בתחום. במהלך ההכשרה הם נדרשים לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. ניתן כמובן לשלב בין התחומים ולהוציא תעודת סוכן ביטוח כפול פנסיוני ואלמנטרי.


במסגרת ההכשרה שלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורסי הכנה מקיפים עבור כל המבחנים בביטוח. במהלך לימודי סוכן ביטוח בצפון תרכשו כלים פרקטיים לעבודה בתחום וידע תיאורטי מקיף.


סוכני ביטוח עצמאים עובדים על עמלות מחברות הביטוח. עמלת נפרעים ועמלת היקפים. חברות הביטוח משלמות לסוכנים עמלת נפרעים במהלך כל התקופה שבה המבוטח מחזיק בפוליסה שנמכרה לו על ידי הסוכן. עמלת נפרעים נמוכה באופן משמעותי מעמלת היקפים. אבל, בקרנות השתלמות וקופות גמל עמלת הנפרעים גבוהה יותר. עמלת נפרעים מתקבלת מדי חודש בחודשו כתשלום הניתן לסוכן על ידי חברות הביטוח.

ממה מרוויח סוכן ביטוח?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים


במסגרת העבודה כסוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני. העבודה היא בדרך כלל כעצמאים במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות הגדולות בארץ. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד גם כיועצים או כמשווקים. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות, והם עובדים בדרך כלל כשכירים בבתי השקעות או בכל מוסד המספק שירות בתחום. המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרים פנסיוניים ללקוחות מטעם חברת הביטוח או הסוכנות המעסיקה אותם. סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מעניקים שירות לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה והדרישה לסוכנים מקצועיים נמצאת כל הזמן במגמת עלייה.

איך נרשמים ללימודי ביטוח?


לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר מתקיימים בצורה פרונטלית או דיגיטלית. מדובר בקורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אין תנאי קבלה מיוחדים לצורך ההרשמה ללימודים. בהתאם לכך, כל אחד ואחת מכם המעוניינים לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה, מוזמנים להירשם ללימודי ביטוח אונליין במכללה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ואנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.