לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בעשרים השנים האחרונות חל שינוי משמעותי בכל הנוגע להשכלה מקצועית בעולם החרדי. מקצועות רבים שהיו סגורים בפני קהל הסטודנטים החרדי הפכו לנגישים עבור המגזר, והמכללות השונות ברחבי הארץ מציעות עבורם מסלולי לימודים מיוחדים. לימודי ייעוץ משכנתאות בחיפה לחרדים מאפשר לסטודנטים מהעולם החרדי ללמוד באופן שנוח להם, בהתאם להשקפת עולמם. הלימודים מתקיימים באופן מקוון מהבית או באופן פרונטלי במכללה.


במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד בייעוץ משכנתאות המתאים גם לקהל החרדי, עם תוכנית לימודי יועץ משכנתאות מקיפה בתחום המכילה את כל החומר התיאורטי הנדרש. בנוסף לכך, אחד הדגשים המרכזיים אצלנו במכללה, הוא תרגום של כל הידע התיאורטי שהסטודנטים רוכשים לכדי כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות.


במסגרת הקורס שלנו תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ותתנסו בפועל בבניית תמהיל משכנתא ללקוחות. במהלך הלימודים תבצעו את כל החישובים הנדרשים בעזרת מחשבוני משכנתא ובדיקת זכאות. כמו כן, תלמדו על כל ההיבטים המשפטיים הקשורים לתחום המשכנתאות ועל התאמת המשכנתא ללקוח בדגש על ייעוץ ממוקד מטרה. אצלנו תקבלו סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה.

לימודי ייעוץ משכנתאות לחרדים

עבור מי מתאים הקורס בייעוץ משכנתאות?


קורס ייעוץ משכנתאות מתאים עבור כל אחד מכם הרוצה לרכוש מקצוע מבוקש. אם יש לכם זיקה לעולם הפיננסי ורצון לעבוד עם לקוחות, זאת יכולה להיות ההזדמנות שלכם לרכישת השכלה מעשית ומקצוע לחיים. העבודה מתבצעת בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, ניתן כמובן לעבוד גם כעצמאים בתחום. הלימודים מתאימים גם עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.