לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חתמי ביטוח הם אחת החוליות המרכזיות ביותר בכל חברות הביטוח והסוכנויות השונות. החתמים אחראים על אישור או שלילת הפוליסה עבור המבוטחים. הם מבצעים את הבדיקה המקיפה הנדרשת בשביל להתאים את הפוליסה עבור המבוטח. תחום החתמות וההתמחות מקבילים לתחומי התמחות עבור סוכני ביטוח. ישנם חתמים שמתמחים בביטוחי רכב ורכוש וישנם חתמים האחראים על ביטוחי חיים, בכל תחום שבו יש לסוכני הביטוח מה להציע עבור הלקוחות, נדרש חתם מקצועי שיאשר או ישלול את העסקה. השכר עבור חתמים משתנה כמובן בהתאם לוותק ולאופי המיוחד של העבודה, חתמים המתמחים בביטוחים לא נפוצים יכולים להרוויח יותר בהתאם לדרישה שלהם בשוק.

חתם ביטוח שכר


במכללת אורין שפלטר יש לנו קורסים מקצועיים להכשרת חתמים. אנחנו מלמדים קורס חיתום עסקי המתמקד בביטוחי רכוש וקורס מיוחד עבור ביטוחי רכב ודירה. הלימודים מתקיימים ברמה הכי גבוהה שניתן ומעניקים לכם סט כלים מעשי לעבודה עם לקוחות בתחום.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על ההכשרה שלנו עבור חתמי ביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בלימודי ביטוח עם מסלול לימודים מעולה עבור חתמים ורפרנטים, ועם קורס חתם ביטוח הכנה לכל המבחנים הנדרשים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. אנחנו מכינים אתכם לכל ששת המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ועוזרים לכם בסיום הלימודים וההכשרה המקצועית למצוא עבודה בתחום.


סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. תוכלו לעבוד בחברות הביטוח או הסוכנויות השונות או לפתוח עסק ולעבוד כעצמאים בתחום. המכללה שלנו מעניקה לסטודנטים את כל הכלים הנדרשים להצלחה מקצועית, בכל תחום שבו תבחרו, יש לנו את המרצים הטובים ביותר ואת תוכנית הלימודים המקיפה ביותר מבין כל המכללות בארץ.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.