לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ההכשרה עבור סוכני ביטוח אלמנטריים ופנסיוניים לוקחת בערך שנתיים. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מלא הכולל את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הבחינות. לצורך ההכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים תצטרכו לעבור בחינות מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבע בחינות במקצועות היסוד, המשותפות לשתי ההכשרות, ושתי בחינות מקצועיות נוספות בכל אחת מהן. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. בשביל להיות סוכן ביטוח עצמאי צריך לעבור את כל המסלול. לאחר מכן, תוכלו לפתוח עסק ולעבוד מול חברות הביטוח השונות והסוכנויות.


במידה ואתם רוצים לרכוש ניסיון מקצועי, אתם יכולים לעבוד כשכירים בחברת ביטוח ולאחר כמה שנים לפתוח עסק ולעבוד כעצמאים. בכל מקרה נתון, במהלך קורס לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי עד לרישיון אצלנו במכללה אנחנו עוזרים לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים עבורכם. כמו כן, פורטל המשרות העשיר שלנו עם הצעות עבודה מכל החברות המובילות במשק פתוח לפני בוגרי המכללה.


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני עם צוות הוראה מעולה, אנשי מקצוע שבאים מהשטח. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. מסלול לימודי ייעוץ פנסיוני ושווק פנסיוני עד לרישיון שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, הוא עם שעות הלימוד הרבות ביותר ותוכנית הלימודים המקיפה ביותר מבין כל המכללות בארץ.

איך להיות סוכן ביטוח עצמאי

סוכני ביטוח פנסיוניים, משווקים ויועצים


הכשרה מקצועית למבוגרים בביטוח פנסיוני מאפשרת לכם בסיום הלימודים לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. התפקיד של היועץ הוא לעזור ללקוח למצוא את מסלולי הפנסיה המתאימים ביותר עבור הצרכים שלו. המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרי ביטוח עבור הלקוחות וסוכני הביטוח הפנסיוניים מעניקים שירות כולל ומקיף ללקוח בכל התחומים הנדרשים.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.