לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח נדרשים לעבור הכשרה מקיפה בשביל לקבל רישיון לעבודה בתחום. הסוכנים הפנסיוניים ואלמנטריים, נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך משרד האוצר. בנוסף לסטאז' של חצי שנה. ארבעת המבחנים במקצועות היסוד זהים עבור שני התחומים, השוני הוא בשני המבחנים המקצועיים ובסטאז' הנדרש לצורך ההכשרה.


הלימודים בתחום במכללת אורין שפלטר הם לימודי הכנה עבור כל המבחנים הנדרשים. יש לנו תוכנית לימודי רישיון סוכן ביטוח מקיפה המכינה אתכם בצורה מלאה לכל אחד מהמבחנים. בנוסף לכך, אנחנו מקנים לכם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. המטרה שלנו היא שכל סטודנט יקבל הכשרה מעשית מלאה לצורך השתלבות מהירה במעגל התעסוקה. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע שבאים מן השטח ועברו במכללה שלנו הכשרה להוראה.


סוכני הביטוח הפנסיונים והאלמנטרים מספקים שירות מקצועי לעשרות אלפי אנשים מדי שנה. מדובר במקצועות מבוקשים עם שכר התחלתי גבוה יחסית. כמו כן, עומדות לפניכם אופציות רבות בהמשך הדרך לקידום מקצועי ולעבודה כעצמאים בתחום.

רישיון סוכן ביטוח

איפה עובדים סוכני ביטוח?


סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים במסגרת החברות והסוכנויות השונות. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח, משווקים או יועצים פנסיוניים. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. שיווק פנסיוני מתקיים במסגרת החברות השונות הנמצאות בשוק. המשווקים תפקידם לשווק את המוצרים של בית העסק שבו הם עובדים ללקוח. סוכני ביטוח פנסיוניים מעניקים שירות כולל ללקוחות בכל הנדרש עבורם. הסוכנים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. בתחום האלמנטרי האופציה לעבודה היא כסוכני ביטוח, שכירים או עצמאים.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול לימודים אונליין שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.