לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי סוכן ביטוח מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. ברוב המוסדות אין צורך בפסיכומטרי בשביל להתקבל לתוכנית הלימודים. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד המכין אתכם לכל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, שבו אין צורך בתעודת בגרות לשם קבלה ללימודים. במהלך הלימודים תצטרכו לעשות שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים נוספים בכל אחד מהמסלולים. ישנם שני מסלולים מקצועיים עבור סוכני ביטוח, המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. בסיום קורס יסודות הביטוח תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים או להתמקצע בשיווק או ייעוץ פנסיוני. הלימודים במכללה מתקיימים במסגרת פרונטלית או דיגיטלית לבחירתו של הסטודנט.

לימודי סוכן ביטוח תנאי קבלה

 

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי עם צוות מרצים מעולה, אנשי מקצוע שבאים מן השטח ועברו הכשרה להוראה אצלנו במכללה. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, בסיום קורס יסודות הביטוח אונליין אנחנו עוזרים לכל הסטודנטים שלנו סיימו את המסלול בהצלחה ועברו את הסטאז' הנדרש בן שישה חודשים, למצוא עבודה בתחום.


בנוסף למסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי יש לנו מסלולי לימוד מקצועיים עבור חתמי ביטוח ורפרנטים, מסלולים קצרי טווח להכשרה מהירה לעבודה. החתמים אחראים על התאמת הפוליסות למבוטחים והם עובדים במסגרת חברות הביטוח השונות ברחבי הארץ. רפרנטים בתחום הביטוח אחראים על כל הניהול התקין של המשרד. הכשרות מקצועיות בתחום הביטוח מתקיימות ללא תנאי קבלה מיוחדים והם מתאימות עבור כל אחד מכם שרוצה לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל מסלולי הלימודים שלנו בתחום הביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.