לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי רישיון סוכן ביטוח מורכבים מקורסי יסוד עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המחיר המלא על כל המסלול, נקבע בהתאם לקורסים שאתם צריכים לעשות. ישנם סטודנטים הזכאים לפטור על חלק מהמבחנים הנדרשים עבור ההסמכה, בעקבות לימודים קודמים. בנוסף לכך, פורמט הלימודים, פרונטלי או דיגיטלי משפיע גם הוא על התשלום הסופי.


לימודי תעודה סוכן ביטוח מתקיימים בשני מסלולים, המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. בשני המסלולים תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים ועוד ארבעה מבחנים במקצועות היסוד. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. ארבעת מבחני היסוד הם אותם מבחנים בשני המסלולים. לכן, במידה ותהיו מעוניינים בכך, תוכלו בהמשך הדרך המקצועית שלכם לעשות הכשרה נוספת ולשלב בין ביטוח פנסיוני לאלמנטרי, זאת בתוספת של שני קורסים בלבד! וסטאז' נוסף של חצי שנה.

לימודי סוכן ביטוח מחיר

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים את כל קורסי היסוד הנדרשים עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. התוכנית שלנו היא המקיפה ביותר מבין כל מסלולי קורס לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי עד לרישיון ברחבי הארץ ויש לנו צוות הוראה משובח שמגיע מן השטח והוכשר אצלנו להוראה במכללה. בנוסף להכנה שלנו עבור כל מבחני היסוד, אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. כמו כן, בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו, עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה. אנחנו עושים את המיטב בשביל לעזור לכל סטודנט שלנו למצוא בסופו של מסלול הלימודים וההכשרה המעשית, את מקומו המתאים במעגל התעסוקה.


מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא עבור תוכנית הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה והבטיחו את מקומכם בסמסטר הבא.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.