לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ייעוץ פנסיוני מכשירים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. יועצים פנסיוניים מספקים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה, ועוזרים ללקוחות רבים להגשים את החלום לרכישת דירה. העלות עבור הלימודים משתנה כמובן בין מכללה למכללה, ובין מוסד לימודים אחד למשנהו.


במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מקיף עבור יועצי משכנתאות המכשיר אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק, ונלמד איך לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות שלכם. כמו כן, במהלך הקורס אתם זכאים לשני מפגשים עם יועצים ותיקים על מנת לקבל מושג ראשוני מהאופן שבו הדברים נעשים בפועל. הדגש שלנו לכל אורך הקורס הוא מעשי, ואנחנו מתמקדים בכל החומר התיאורטי שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים שבאים מן השטח המקנים לכם ידע מקצועי ממקור ראשון.


הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות מורכב מחמישה עשר מפגשים ארבע שעות אקדמיות למפגש. לצורך הקבלה ללימודים יועץ פנסיוני אין תנאים מיוחדים, כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע מכניס המשלב בין עבודה עם לקוחות לבין עבודה במסגרת הבנקים, מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים.

 

כמה עולה לימודי ייעוץ פנסיוני

לימודים והכשרות קצרות טווח במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מעשיות בתחומים רבים ומגוונים. יש לנו קורסים עבור יועצי משכנתאות, מתווכי נדל"ן ויזמים, קורסים בתחום הביטוח עבור רפרנטים וחתמים ועוד קורסים נוספים המכשירים בזמן קצר לעבודה. היתרון הגדול של הכשרות מעשיות שהן לא דורשות תנאי קבלה מיוחדים והן מתמקדות בעיקר, הכנה מעשית לעבודה בתחום.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל ההכשרות שלנו ועל הקורסים שאנחנו מלמדים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.