לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח עצמאים עובדים מול חברות הביטוח והסוכנויות השונות. הסוכנים עובדים בעצם על עמלות שהם מקבלים מחברת הביטוח. עמלת היקפים ועמלת נפרעים. עמלת היקפים היא עמלה חד פעמית על סגירת העסקה של פוליסת הביטוח. עמלת נפרעים היא עמלה רב פעמית המשולמת כל חודש כנגזרת של אחוז העסקה. השכר של סוכני ביטוח עצמאים נקבע בהתאם לרמת המקצועיות שלהם ומספר העסקאות שהם סוגרים מדי חודש. בנוסף לעבודה כעצמאים בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, תוכלו תמיד להתחיל את הקריירה המקצועית שלכם כשכירים ולעבוד במסגרת החברות השונות על בסיס משכורת חודשית. העבודה כשכירים מאפשרת לכם לרכוש ניסיון מקצועי לקראת פתיחת עסק פרטי בהמשך הדרך.

 

כמה מרוויח סוכן ביטוח עצמאי

הכשרה עבור סוכני ביטוח אלמנטרים ופנסיוניים


סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעבור קורס סוכן ביטוח מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך העבודה בתחום תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.


במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ומקנה לכם יתרון משמעותי על פני נבחנים אחרים. בהתאם לכך, אנחנו המכללה עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, בסיום קורס יסודות הביטוח אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה.


בנוסף להכשרה שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, יש לנו הכשרות קצרות טווח בתחום הביטוח עבור רפרנטים וחתמים והכשרות נוספות בתחום המשכנתאות והנדל"ן. לימודים אונליין מקצועיים מאפשרים לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר ולהשתלב במהירות במעגל התעסוקה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל מסלולי הלימודים שלנו בביטוח ובתחומים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.