לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

האם כדאי להיות סוכן ביטוח? אם אתם מחפשים מקצוע שמשלב בין עבודה מקצועית לקשרי לקוחות, זה המקצוע עבורכם. בעולם הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, הקשר עם הלקוחות הוא המנוע של כל עסקה. בהתאם לכך, בשביל לעבוד בתחום אתם חייבים לדעת איך להתייחס לכל לקוח באופן אישי. דברים אלו לא נלמדים במסגרת לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי, אלו הם יכולות אישיות המאפשרות לכם לרכוש את המקצוע ולעבוד בתחום.


ברובד המקצועי תצטרכו לעבור הכשרה מקיפה לצורך העבודה כסוכני ביטוח. סוכני ביטוח נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, עליכם לעבור סטאז' של חצי שנה. במכללה שלנו אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים, ומקנים לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בתחום. אנחנו מתמקדים בצד המעשי של המקצוע ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר מבין המכללות השונות ברחבי הארץ ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

 

האם כדאי להיות סוכן ביטוח?

מה כוללת ההכשרה בתחום הביטוח?


ההכשרה בתחום הביטוח האלמנטרי והפנסיוני כוללת את אותם ארבעת מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה. בביטוח פנסיוני תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני, ובביטוח אלמנטרי שני מבחנים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. לאחר ההכשרה באחד משני הביטוחים, תוכלו בהמשך הקריירה המקצועית שלכם בתוספת של שני קורסים בלבד וסטאז' נוסף של חצי שנה להתמחות בתחום נוסף. הכשרה כפולה בביטוח פנסיוני ואלמנטרי מעניקה לכם יתרון משמעותי בשוק העבודה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של התוכנית? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.