לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 

בשנים האחרונות קורסים אונליין, מאפשרים לסטודנטים רבים לרכוש מקצוע ולהשתלב בצורה מהירה במעגל התעסוקה. סטודנטים רבים שלומדים אצלנו במכללה, אינם יכולים להתפנות ללימודים במשרה מלאה. לכן, הלימודים האונליין עוזרים להם ללמוד בזמן שנוח להם וחוסכים עבורם זמן יקר על נסיעות למכללה.


אחד הקורסים המבוקשים ביותר במכללת אורין שפלטר הוא ייעוץ פנסיוני אונליין. יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשות עבור הבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. במהלך קורס ייעוץ משכנתאות נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונקנה לכם כלים מעשיים לביצוע כל החישובים הנדרשים, עבור בניית תמהיל משכנתא מותאם ללקוח. אחד הדגשים החשובים ביותר במכללה שלנו הוא התאמת המשכנתא ללקוח, על ידי ניתוח מעמיק של כלכלת המשפחה. היועצים שלנו לומדים איך לבנות תמהיל משכנתא המותאם באופן אישי לצרכים של כל לקוח. לשם כך, תלמדו איך לבצע חישוב מדויק של כל מאזן ההוצאות וההכנסות של הלקוחות, ואיך למצוא בהתאם לכך את המסלולים המתאימים ביותר עבורם.

 

קורס ייעוץ פנסיוני אונליין

איפה עובדים יועצי משכנתאות?


יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אופציה נוספת לעבודה היא כמובן כעצמאים המספקים שירות בלתי תלוי ללקוחות. הבחירה האם לעבוד כעצמאים או כשכירים תלויה כמובן באופי שלכם ובנסיון המקצועי. ישנם אנשים שמעדיפים משכורת קבועה כל חודש על פני עבודה כעצמאים התלויים בלקוחות שלהם. במהלך לימודי יועץ משכנתאות אצלנו במכללה, אנחנו עוזרים לכם למצוא את המסלול המקצועי המתאים ביותר עבורכם ואת מקומכם במעגל התעסוקה. בהתאם לכך, היועצים שלנו עומדים לרשותכם לכל אורך הדרך.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.