לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח נדרשים לעשות מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הסוכנים הפנסיוניים והאלמנטרים נדרשים לאותם ארבעת מבחני היסוד בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לשני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמקצועות. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.


לימודים עבור סוכני ביטוח הם בעצם שורה של קורסי הכנה עבור המבחנים, המקנים לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבור אותם בהצלחה. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות מסלול קורס לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי עד לרישיון המכין סטודנטים למבחנים הנדרשים. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל החומר התיאורטי הנדרש עבור כל מבחן, ונתנסה בפתרון של עשרות שאלות ותרגילים.


המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום כולם אנשי מקצוע שבאים מן השטח שעברו אצלנו במכללה הכשרה להוראה. כמו כן, אנחנו מעבירים את תוכנית הלימודים המקיפה ביותר בתחום עם שעות הלימוד הרבות ביותר מבין המכללות השונות ברחבי הארץ. אחד הדברים המרכזיים אצלנו הוא עזרה מקצועית במציאת עבודה לאחר ההכשרה. בהתאם לכך, מייד עם סיום לימודי רישיון סוכן ביטוח פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

סוכן ביטוח לימודים

 

לימודים מקצועיים והכשרות מעשיות במכללת אורין שפלטר


מעבר למסלול שלנו עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור הכשרה בשוק ההון את חמשת הקורסים הנדרשים עבור שיווק וייעוץ השקעות, כולל את הקורס המקצועי הנוסף הנדרש בשביל ניהול תיקים. בנוסף לכך, יש לנו הכשרות קצרות טווח עבור רפרנטים בתחום הביטוח וחתמים וקורסים עבור יועצי משכנתאות ויזמי נדל"ן.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי ההכשרה שלנו בשוק ההון והביטוח? רוצים לקבל רשימה מלאה של כל הקורסים וההכשרות קצרות הטווח שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.