לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רוצים לעבוד באחד המקצועות המאתגרים והמעניינים ביותר בשוק העבודה? מקצוע שמשלב בין ידע תיאורטי ועבודה טכנית לבין עבודה עם לקוחות? תחום הביטוח מציע בפניכם עשרות אופציות מעולות, להשתלבות במעגל התעסוקה. סוכנים פנסיוניים ואלמנטרים עובדים כעצמאים או במסגרת החברות והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. סוכנים אלמנטרים מטפלים בכל הביטוחים הקשורים לרכוש, כולל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש אשר נגרמה כתוצאה משימוש ברכוש. במסגרת הביטוח האלמנטרי, כלולים בעצם כל הביטוחים המוכרים לכולנו, ביטוחי רכב ודירה ועוד שורה ארוכה של ביטוחים שכל אחד מאיתנו נתקל בהם במהלך החיים. הביטוח הפנסיוני מוכר לכולנו ממקום העבודה שלנו. סוכני הביטוח הם אלו שדואגים לכיסוי הביטוחי ההולם עבור העובדים והם אלו שורכשים את פוליסות הביטוח עבור המבוטחים.


בשביל להיות סוכן ביטוח תדרשו לעבור הכשרה מקיפה בקורס יסודות הביטוח מטעם המדינה. על מנת לקבל תעודת סוכן ביטוח תצטרכו לעשות שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחני יסוד זהים בכל אחד מהמסלולים שתבחרו, הפנסיוני או אלמנטרי, ושני מבחנים מקצועיים נוספים. כמו כן, לשם קבלת התעודה תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

 

להיות סוכן ביטוח
 

המבחנים הנדרשים עבור ההסמכה


ארבעת המבחנים במקצועות היסוד עבור ההסמכה של סוכני ביטוח כוללים את יסודות הביטוח, חשבונאות, כלכלה ומימון וסטטיסטיקה. בתחום הביטוח האלמנטרי תצטרכו לעשות שני מבחנים נוספים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. במסגרת הביטוח הפנסיוני תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. את כל ההכנה למבחנים תוכלו לעשות אצלנו במכללת אורין שפלטר. אנחנו מלמדים כבר שנים רבות את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים כולל עזרה מקצועית במציאת עבודה לאחר הכשרת עובדי ביטוח ופיננסים.


רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.