לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפני שניגשים לבדוק את מוסדות הלימודים עבור סוכני ביטוח, צריך קודם כל לברר מה היא ההכשרה הנדרשת בתחום. ההסמכה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, כוללת שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. עליכם לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים עבור כל אחד מהמסלולים. בנוסף לכך, תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה. ניתן ללמוד לכל המבחנים באופן עצמאי. אבל, הדרך הטובה ביותר להתכונן למבחנים היא על ידי קורס יסודות הביטוח מתאים במכללה מוכרת. כאשר אתם באים לבחון את מוסד הלימודים, תעברו על הסילבוס של הקורסים, תבדקו לעומק את הרזומה של המכללה ואת צוות המרצים שלה. כמו כן, תשוו בין התוכניות השונות של כל מכללה, ותנסו לראות מה מתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

איפה כדאי ללמוד סוכן ביטוח?

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו עוברים אתכם על כל החומר, ומכינים אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה בתחום. המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים, והתוכנית שלנו כוללת את מספר שעות הלימוד הגדול ביותר מבין המכללות השונות ברחבי הארץ. בנוסף לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע שבאים מן השטח ועברו הכשרה להוראה במכללה.


במסגרת הלימודים כל ההרצאות במהלך הסמסטר מצולמות וניתנות לצפייה דרך אתר האינטרנט שלנו. כמו כן, יש לנו באתר התרגול פתרונות מצולמים לאלפי שאלות וסיכומי שיעורים ערוכים ומצולמים בהתאם לנושאים הנלמדים בכל קורס לימודי סוכן ביטוח בצפון.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים לקבל את הסילבוסים המפורטים ואת רשימת הקורסים המלאה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.