לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח נדרשים לעבור הסמכה מטעם משרד האוצר והרשות לניירות ערך, הכוללת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך תצטרכו לעבור סטאז' שאורכו חצי שנה.


כל הקורסים עבור סוכני ביטוח, הם קורסי הכנה למבחנים המועברים על ידי המכללות השונות ברחבי הארץ. במסגרת ההכשרה שלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים הנדרשים, ומעניקים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. ההכשרה שלנו מתאימה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים והיא כוללת קורסים בכלכלה, חשבונאות, יסודות הביטוח, מימון וסטטיסטיקה ושני קורסים מקצועיים עבור כל אחת מההכשרות, הפנסיונית והאלמנטרית. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את הסטאז' המתאים עבורם ובסיום קורס לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי עד לרישיון אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. המסלול שלנו כולל 550 שעות לימוד אקדמיות, הלימודים נמשכים כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

קורס סוכן ביטוח מחיר

אורין שפלטר לימודים והכשרה בתחום הביטוח


אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בתחום הפיננסי והפנסיוני, המתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. תוכנית הלימודים המקיפה שלנו בתחום הביטוח היא עם מספר שעות הלימוד הגבוה ביותר בארץ. כמו כן, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. המחירים של המסלול או של כל קורס סוכן ביטוח משתנה בהתאם לפורמט דיגיטלי או מקוון. אתם מוזמנים להתקשר אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו, לשם קבלת מידע מלא בנוגע למחירים ולתוכנית הלימודים. במסגרת שירותי הייעוץ שלנו נעבור אתכם על הסילבוס, על כל הפרטים הנדרשים לצורך הרשמה, ועל אפשרויות התעסוקה העומדות בפניכם לאחר סיום הלימודים. המטרה שלנו היא שכל סטודנט של המכללה, ימצא את מקומו המתאים במעגל העבודה מייד עם סיום הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.