לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מנהלי תיקי השקעות עובדים כשכירים במסגרת בתי השקעות, בנקים וחברות ביטוח או כעצמאים. ההכשרה של מנהלי תיקים כוללת מעבר של שישה מבחנים וסטאז' מתאים של תשעה חודשים. מנהלי תיקים יכולים לבצע פעולות בחשבון הלקוח, מטעם ייפוי כוח שניתן להם. מדובר באחריות מאוד גדולה, לכן הכשרה מקצועית לחרדים המעשית שלהם לוקחת זמן רב יותר מאשר במקצועות אחרים. יועצי השקעות ומשווקים נדרשים לחמישה מבחנים והם צריכים לעשות סטאז' של חצי שנה. היועצים עובדים בעיקר בבנקים ואין להם זיקה למוצר הפיננסי שעליו הם ממליצים. התפקיד של היועצים הוא לעזור ללקוחות לבנות את תיק ההשקעות המתאים ביותר עבור הצרכים שלהם, היועצים אינם יכולים לבצע פעולות בחשבונות הלקוחות ללא אישור מצדם. משווקי השקעות, עובדים בעיקר בבתי השקעות והם עוסקים בשיווק של מוצרים ליועצים או ישירות ללקוחות.

קורס ניהול השקעות

לימודים והכשרה בתחום שוק ההון


במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים מיוחד המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים עבור יועצים, משווקים ומנהלי תיקי השקעות. במסגרת קורס ניהול תיקי השקעות במכללה, נקנה לכם כלים מעשיים לעבודה ונכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחני הרשות לניירות ערך. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים, ועם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ.


בנוסף להכשרות בתחום שוק ההון, יש לנו הכשרות מקיפות בתחום הביטוח האלמנטרי והפנסיוני עבור אנשים שמעוניינים לעבוד בתחום. אצלנו תוכלו לשלב בין תחומים שונים וללמוד במקביל להכשרה בשוק ההון, והכשרה בתחום הביטוח. בנוסף לכך, יש לנו הכשרות מעשיות קצרות כגון חתם ביטוח או רפרנטים בתחום הביטוח, עבור אנשים שמעוניינים להשתלב בצורה מהירה במעגל התעסוקה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בשוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.