לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

כיום ניתן לרכוש מקצוע מבוקש באמצעות לימודים מקוונים ברשת. בהתאם לכך, קורס ייעוץ משכנתאות באינטרנט מאפשר לכם ללמוד את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה, בזמן שנוח לכם.


יועצי משכנתאות מספקים עבור הלקוחות עזרה מקצועית בניהול המשא ומתן מול הבנקים, ובניית תמהיל המשכנתא המתאים, והם דואגים לכך שהלקוח יקבל את התנאים הטובים ביותר עבורו מהבנק.


במהלך הלימודים תלמדו על כל המסלולים המוצעים כיום בשוק, ותתנסו בפועל בחישובים מתאימים. בנוסף לכך, תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. אנחנו מלמדים שלב אחרי שלב איך לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוח, בהתאמה לכלכלת המשפחה. אחד הדגשים החשובים ביותר בקורס, הוא בניית תוכנית מסודרת להלוואה עבור הלקוחות, בהתאם ליכולות הכלכליות שלהם. עליכם כיועצי משכנתאות להיות תמיד עם יד על הדופק, ולבדוק שהלקוח לוקח על עצמו התחייבות שהוא יכול לעמוד בה. הקורס נלמד בהיקף של חמישה עשר מפגשים, ארבעה שעות למפגש והוא מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום.

קורס ייעוץ משכנתאות באינטרנט

תנאי קבלה עבור הלימודים


בעבר סטודנטים של המכללה הגיעו ללימודים מקצועיים לאחר תואר ראשון באוניברסיטה. כיום אנחנו עדים לשינוי מגמה מובהק, סטודנטים ניגשים ישירות ללימודים מקצועיים. עבור קורס לימודי ייעוץ משכנתאות בחיפה אין צורך בתנאים קבלה מיוחדים, ובזמן קצר תרכשו מקצוע מכניס.


העבודה מתקיימת כשכירים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים וכעצמאים. במידה ויש לכם עסק בתחום הביטוח והפיננסים, הוספת ייעוץ משכנתאות לעסק שלכם יכולה להעלות בצורה משמעותית את השכר החודשי, על ידי הוספת לקוחות חדשים לבית העסק והצעת שירות נוסף ללקוחות קיימים.


מעוניינים לקבל פרטים מלאים על מסלול הלימודים שלנו עבור יועצי משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.